В Україні створили YouTube-канал про рекламу та креативні індустрії

Креатори мають на меті розвивати україномовний контент у Ютубі, спілкуватись про найцікавіше, що, на їх думку, є цікавим у світі творчості, та запрошувати талановитих людей.  Першим відео на каналі ...

Додано:
Yulia

cover01_b
В Україні створили YouTube-канал про рекламу та креативні індустрії

Креатори мають на меті розвивати україномовний контент у Ютубі, спілкуватись про найцікавіше, що, на їх думку, є цікавим у світі творчості, та запрошувати талановитих людей.  

Першим відео на каналі став пілотний випуск програми ТОЩО #1 про суддівство одного із найвідоміших фестивалів креативності – Каннські Леви 2022. Гість програми – Костя Шнайдер, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine, Publicis Groupe Ukraine та Chech Republic розповів про свій досвід у Каннах у ролі журі категорії Film. Він став першим українським креативним директором, що долучився до фестивалю як член журі. Костя розповів про систему оцінювання, рівень конкуренції та проекти, які найбільше запам’ятались. 

Ведучими програми ТОЩО стали: Юля Медуна, менеджерка з комунікацій Publicis Groupe Ukraine, та Богдан Стрільчик, дизайнер Publicis Ukraine.

Відео можна глянути за лінком

Підписуйтесь на канал, щоб одразу дізнаватись про нові виходи ТОЩО

 

Power of Young – це конкурс для молодих креаторів, який Publicis Groupe Ukraine, найбільш креативна комунікаційна група в Україні*, започаткувала у 2019 році. За період проведення конкурсу організатори отримали більше 600 подач від українських креаторів у 4 категоріях. Дізнатись більше можна на сайті та фейсбуці

*за результатами рейтингу ВРК


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Українські експерти заявили про необхідність національного діалогу щодо безпечного споживання психотропних препаратів

У Решетилівській громаді оновили спортивний майданчик: проєкт реалізовано за підтримки фонду «Разом з Kernel»

1500 освітян з Житомирської та Чернігівської областей пройшли тренінги з цифрових компетентностей

У Києві відбувся Національний ідеатон для жінок у текстильній індустрії в межах проєкту W4TEX

Громадськість представила ресурс Tobacco Tactics – стратегії та тактики тютюнових компаній проти здоровʼя

Сертифікований шолом рятує життя: чому Україні необхідний стандарт ECE 22.06