В Україні створили YouTube-канал про рекламу та креативні індустрії

Креатори мають на меті розвивати україномовний контент у Ютубі, спілкуватись про найцікавіше, що, на їх думку, є цікавим у світі творчості, та запрошувати талановитих людей.  Першим відео на каналі ...

Додано:
Yulia

cover01_b
В Україні створили YouTube-канал про рекламу та креативні індустрії

Креатори мають на меті розвивати україномовний контент у Ютубі, спілкуватись про найцікавіше, що, на їх думку, є цікавим у світі творчості, та запрошувати талановитих людей.  

Першим відео на каналі став пілотний випуск програми ТОЩО #1 про суддівство одного із найвідоміших фестивалів креативності – Каннські Леви 2022. Гість програми – Костя Шнайдер, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine, Publicis Groupe Ukraine та Chech Republic розповів про свій досвід у Каннах у ролі журі категорії Film. Він став першим українським креативним директором, що долучився до фестивалю як член журі. Костя розповів про систему оцінювання, рівень конкуренції та проекти, які найбільше запам’ятались. 

Ведучими програми ТОЩО стали: Юля Медуна, менеджерка з комунікацій Publicis Groupe Ukraine, та Богдан Стрільчик, дизайнер Publicis Ukraine.

Відео можна глянути за лінком

Підписуйтесь на канал, щоб одразу дізнаватись про нові виходи ТОЩО

 

Power of Young – це конкурс для молодих креаторів, який Publicis Groupe Ukraine, найбільш креативна комунікаційна група в Україні*, започаткувала у 2019 році. За період проведення конкурсу організатори отримали більше 600 подач від українських креаторів у 4 категоріях. Дізнатись більше можна на сайті та фейсбуці

*за результатами рейтингу ВРК


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Академія української преси навчала генерувати ідеї та сценарії з AI

Українські муніципалітети та громадські ініціативи отримають підтримку у розвитку зелених енергетичних спільнот

Верховна Рада ухвалила законопроєкт №12010: нові можливості для ОГС

Запитувати у мешканців та все оприлюднювати: нове у співробітництві територіальних громад

Центр гендерної культури ініціював петицію щодо встановлення Дня українського жіночого руху

Європейський ігросвіт: Як молодь через гру вчилася демократії та життєвим навичкам