В Україні стартує інформаційна кампанія «Євроінтеграція: сила можливостей»

До Дня Європи в Україні стартує інформаційна кампанія «Євроінтеграція: сила можливостей». Проект ініційовано Офісом Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції та ...

сила можливостей 3
В Україні стартує інформаційна кампанія «Євроінтеграція: сила можливостей»

До Дня Європи в Україні стартує інформаційна кампанія «Євроінтеграція: сила можливостей». Проект ініційовано Офісом Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції та Урядовим офісом координації європейської та євроатлантичної інтеграції. Він реалізується за допомоги проекту ЄС Association4U. Мета кампанії − підвищити рівень свідомої підтримки європейського курсу країни та обізнаності українців про те, якими перевагами цього курсу вони можуть скористатися.

сила можливостей 1

«Ми запустили цю кампанію, щоб розповісти успішні історії українців, які вже використовують можливості, що з’явилися завдяки  набуттю чинності Угоди про асоціацію між Україною та Євросоюзом.  Це успішні підприємці, які почали експортувати свою продукцію до ЄС, модернізувавши свої виробництва та отримавши необхідні сертифікати. Це молоді люди, які здобули освіту в європейських університетах в рамках програми  Erasmus +, а також науковці і митці, які завдяки європейським програмам і грантам отримали кошти на модернізацію наукових лабораторій, музейних експозицій, проведення різноманітних дослідженнь і проектів. Якщо вони змогли скористатися цими можливостями, то й ви зможете, – цей простий меседж ми хочемо донести до наших співвітчизників», – сказала Віце-прем’єрка з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Климпуш-Цинцадзе.

 «Україна є пріоритетним партнером ЄС. Ми хочемо, щоб громадяни України знали про підтримку ЄС та використовували можливості, які надають наші проекти, наприклад, молоді, бізнесу,  культурним та освітнім інституціям. У партнерстві з українським Урядом таке співробітництво призведе до позитивних змін і поліпшить життя українських громадян», − зазначив Голова Представництва ЄС в Україні, Посол Хюґ Мінґареллі.

сила можливостей 2

 Генеральна директорка Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції Ольга Стефанішина зазначила, що реалізація кампанії також допоможе ефективніше протидіяти дезінформації й популізму, що активізувалися в Україні перед виборами.

 «Реформи – це зміни, вихід із зони комфорту. Щоб прийняти й підтримати зміни, українці хочуть розуміти особисту вигоду від євроінтеграційних реформ. Спільна інформаційна кампанія Офісу Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції та Проекту ЄС Associaion4U має на меті просто та доступно пояснити, що вже сьогодні дає Угода про асоціацію малому та середньому бізнесу, українським студентам та науковцям, наскільки безпечними стануть харчові продукти для українських споживачів та як захисти свої права», – додала ключовий експерт з питань комунікації проекту ЄС Association4U Людмила Косар.

сила можливостей

 Довідково

 Згідно з опитуванням Київського міжнародного інституту соціології, проведеним у грудні 2017 року, 77% українців не знають про програми ЄС в Україні.

 Кампанія «Євроінтеграція: сила можливостей» триватиме в соціальних мережах та на інтернет-сторінках і в телевізійних проектах медіа-партнерів, через зовнішню рекламу тощо з травня по грудень 2018 р. Детальніше: https://eu-ua.org.


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

НЕФКО на конференції ReBuild Ukraine: «Впровадження принципів сталого розвитку в Україні поки на початковій стадії», але головне – це залучати громади

На Хмельниччині провели дослідження розвитку соціального підприємництва у регіоні

Молодь Ріпкинської, Городнянської та Менської громад вчились впливати на життя своїх громад

Опитування громадських організацій від Представництва ЄС в Україні

У Городнянській громаді визначали сильні сторони та можливості для розвитку

Impact Business Accelerator 2024: як український бізнес стає рушієм соціальних змін