В Харкові навчали критичному мисленню переглядаючи «новорічні» фільми

6 грудня відбувся перегляд короткометражок «Сніговики, Ялинки та дива. Про що насправді "зимові" мультфільми», організований ГО «Харківський правозахисний альянс» у Хабі социальної активності «Студия ...

Додано:
kharkiv.alliance

IMG_1058
В Харкові навчали критичному мисленню переглядаючи «новорічні» фільми

6 грудня відбувся перегляд короткометражок «Сніговики, Ялинки та дива. Про що насправді “зимові” мультфільми», організований ГО «Харківський правозахисний альянс» у Хабі социальної активності «Студия 42».

Ідеєю кінопоказу було поглянути на зимові анімаційні фільми з іншої сторони та розібратись про що ж насправді розповідають та які приховані сенси несуть казки про ялинки та сніговиків. Експертом заходу стала Ганна Старкова, яка показувала учасникам, як медіаграмотність та критичне мислення можна застосовувати при перегляді фільмів.

 IMG_1051

Навчання критичному мисленню в такий спосіб виявилось дуже цікавим процесом: тренерка задавала учасникам  напрямок та пояснювала спосіб, скеровуючи таким чином  дискусії між учасниками, а учасники в свою чергу, із жвавістю та інтересом висловлювали свої враження та погляди на розуміння сенсу переглянутих короткометражок.

IMG_1067

 «Нині про необхідність критичного мислення говорять усе частіше, однак традиційна освіта тільки починає замислюватися про формування таких компетентностей. Тож можна розвинути в собі ці навички в запропонований нами альтернативний та досить цікавий спосіб – під час перегляду фільмів», – зазначив голова правління ГО «Харківський правозахисний альянс» Сергій Напрасніков.

Проект “Громадська кампанія з підвищення медіаграмотності мешканців Харківщини як інструмент протидії дезінформації та перешкоджання дестабілізаційним заходам в регіоні в умовах військового конфлікту” реалізується ГО “Харківський правозахисний альянс” за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Впровадження принципів сталого розвитку в Україні поки на початковій стадії, але головне – це залучати громади

На Хмельниччині провели дослідження розвитку соціального підприємництва у регіоні

Молодь Ріпкинської, Городнянської та Менської громад вчились впливати на життя своїх громад

Опитування громадських організацій від Представництва ЄС в Україні

У Городнянській громаді визначали сильні сторони та можливості для розвитку

Impact Business Accelerator 2024: як український бізнес стає рушієм соціальних змін