В Чернігові відбувся форум з формування безпечного освітнього простору в місцевих громадах

6 жовтня у Чернігові пройшов освітній форум «Формування безпечного простору в освітньому середовищі місцевих громад» для соціальних педагогів, практичних психологів та педагогічних працівників шкіл ...

Додано:
Viktor Tarasov

Forum.Chernihiv_3
В Чернігові відбувся форум з формування безпечного освітнього простору в місцевих громадах

6 жовтня у Чернігові пройшов освітній форум «Формування безпечного простору в освітньому середовищі місцевих громад» для соціальних педагогів, практичних психологів та педагогічних працівників шкіл Чернігівської області. Ініціатором заходу виступив Чернігівський громадський комітет захисту прав людини.

Спікерами заходу виступили Уляна Долиняк, директорка та тренерка Центру Педагогіки травми, терапевтка, кризовий інтервент, спеціалістка з роботи з сімейними та інституційними формами піклування над дітьми з 18-річним досвідом; Олена Олексієнко, тренерка, практична психологиня, яка має багаторічний досвід роботи з постраждалими від насильства та Катерина Данькова, тренерка та шкільна медіаторка.

Учасники мали можливість ознайомитись з програмами профілактики секстингу і грумінгу, домашнього насильства та як працювати з дітьми, які постраждали від насильства, дізнатися про методи ненасильницької комунікації та альтернативні шляхи вирішення конфліктів.

Forum.Chernihiv_2  Forum.Chernihiv_4

Зокрема, тренерка Уляна Долиняк висвітлила питання щодо зваблення через соціальні мережі, чому і які підлітки стають мішенню для зловмисників у мережі, яка типова поведінка спокусників, яка поведінка дитини може свідчити про те, що вона потрапила у небезпеку, та як поводитися спеціалістам/батькам, щоб вберегти дитину від ризиків.  За її словами кожна п’ята дитина в Україні стикається з сексуальним насильством у різних формах. Учасники розібрали ситуації секстингу/грумінгу у школі і обговорили які способи реагування на них можуть бути.

Катерина Данькова, представниця Чернігівського громадського комітету захисту прав людини розкрила тему впровадження відновних практик в освітньому середовищі, а саме процесів, що мають на меті вирішення спірних та проблемних питань шляхом співробітницького підходу та базуються на принципах відновного підходу: включення та врахування інтересів усіх зацікавлених сторін, добровільності та самовизначення учасників, розуміння, поваги і відповідальності.

Тренерка приділила окрему увагу практиці техніки «Коло», що сприяє залученню до вирішення проблеми усіх зацікавлених осіб та забезпечує їх активну участь у обговорення ситуації та прийнятті рішень.

Практична психологиня Олена Олексієнко надала учасникам інформацію про ознаки, які дозволяють розпізнати, що дитина постраждала від домашнього насильства та як працювати з дітьми, які постраждали від насильства.

Наприкінці заходу Людмила Третиннікова, методистка Навчально-методичного центру психологічної служби у системі освіти Чернігівської області наголосила на важливості підвищення рівня знань та навичок соціальних педагогів та практичних психологів та проведення подібного роду просвітницьких заходів для них.

Захід організований Чернігівським громадським комітетом захисту прав людини в рамках реалізації проекту «Посилюємо безпеку – розбудовуємо громаду» за підтримки Посольства США в Україні.


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Поліцейські, освітяни і ОГС обговорили результати спільної трирічної роботи за підтримки ЄС над створенням безпечного цифрового середовища для дітей

У ліцеї на Сумщині з’явилася модернізована система вентиляції, що забезпечує комфортні умови для навчання

В Україні представили унікальний посібник для молодіжних центрів

Козелецька громада пише стратегію розвитку за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Планування розвитку територіальної громади

У Чорнобаївській громаді на Херсонщині буде реалізовано 4 проєкти, запропоновані мешканцями