Університет Грінченка відкриває дистанційну школу «Нова генерація»

З 1-го вересня розпочне роботу дистанційна школа "Нова генерація", яка створена академічною спільнотою Київського університету імені Бориса Грінченка – столичного ЗВО, що входить до десятки ...

Додано:
Tetiana Datsenko

Директор дистанційної школи "Нова генерація" пані Лілія Варченко-Троценко
Університет Грінченка відкриває дистанційну школу «Нова генерація»

З 1-го вересня розпочне роботу дистанційна школа “Нова генерація”, яка створена академічною спільнотою Київського університету імені Бориса Грінченка – столичного ЗВО, що входить до десятки найпопулярніших університетів України серед вступників. До навчання запрошуються учні 10-11 класів.

Зараз надзвичайно важливо надати можливість кожній дитині навчатися саме в українській школі, незалежно від того знаходиться вона в Україні, за кордоном чи на тимчасово окупованих територіях.  В умовах воєнного стану та відновлення економіки у післявоєнний період актуальними завданнями є створення доступного та безпечного освітнього середовища, надання якісної освіти відповідно до потреб учнів і запитів суспільства.

Серед особливостей навчання у “Новій генерації” можна виокремити:

  • навчання в залежності від індивідуальних потреб і можливостей;
  • доступ у будь-якому місці та в зручний час зі свого гаджета;
  • можливість працювати з навчальними матеріалами без доступу до мережі Інтернет;
  • поєднання різних педагогічних методик для підвищення ефективності навчального процесу;
  • використання елементів гейміфікації для мотивації до навчання;
  • відслідковування загальної успішності та з кожного предмету окремо;
  • можливість отримувати індивідуальні консультації як учням, так і батькам;
  • підготовка до складання ЗНО;
  • можливість доєднатися до дружньої університетської родини.

Крім обов’язкової шкільної програми, учням пропонують курс з лідерства, наукові та дослідницькі студії, основи кібергігієни.

Творці школи переконані, що взаємодія учасників освітнього процесу, побудована на основі спільних цінностей та співпраці, сприятиме розвитку життєвих компетентностей і соціалізації учнів, а застосування дистанційних інформаційно-комунікаційних і проєктних технологій – формуванню соціального досвіду в цифровому суспільстві.

Українська освіта має продовжуватися! 


Тематика публікації:         

Останні публікації цього розділу:

Відчуття безпеки та інструменти впливу на його поліпшення: результати апробації у трьох громадах

Впровадження принципів сталого розвитку в Україні поки на початковій стадії, але головне – це залучати громади

На Хмельниччині провели дослідження розвитку соціального підприємництва у регіоні

Молодь Ріпкинської, Городнянської та Менської громад вчились впливати на життя своїх громад

Опитування громадських організацій від Представництва ЄС в Україні

У Городнянській громаді визначали сильні сторони та можливості для розвитку