Українські підприємці стикаються з проблемами під час перевірок бізнесу

Згідно з новим опитуванням, проведеним Торгово-промисловою палатою України за підтримки Програми розвитку ООН (UNDP) та Німецької федеральної компанії GIZ, майже половина українських підприємств ...

Додано:
Ivanna Avilova

391744581_660400216217685_228268009685947997_n
Українські підприємці стикаються з проблемами під час перевірок бізнесу

Згідно з новим опитуванням, проведеним Торгово-промисловою палатою України за підтримки Програми розвитку ООН (UNDP) та Німецької федеральної компанії GIZ, майже половина українських підприємств стикається з проблемами, пов’язаними з державними перевірками. Ці та інші висновки оприлюднили в перших результатах «Барометру бізнесу» — інструменту моніторингу думок та настроїв у бізнес-середовищі. 

Це інноваційне опитування дає цінну інформацію про виклики та можливості для українських підприємців. Наприклад: 

  • 43% підприємців гостро відчувають проблему перевірок бізнесу; 
  • 40% не відчувають проблеми, пов’язані з аудитом; 
  • 17% опитаних підприємців заявили, що перевірки заважають їхній діяльності; 
  • 4 % зазначили, що перевірки справді допомагають покращити їхні бізнес-процеси. 

За допомогою щомісячних опитувань, що проводять завдяки чат-ботам у Viber і Telegram, «Барометр бізнесу» оцінює настрої підприємців. Як наслідок — вони отримують зрозумілу платформу, де можуть висловити свої занепокоєння та поділитися досвідом. Ця ініціатива дає можливість підприємцям впливати на державну політику та вирішувати критичні проблеми. 

«Барометр бізнесу» тільки починає свій шлях і продовжуватиме щомісячне опитування підприємців. У центрі уваги будуть найактуальніші питання для підприємців, забезпечення своєчасної та проінформованої взаємодії з органами влади. Незабаром партнери планують випустити інформаційну панель, де представлять детальні результати опитувань, включно з географічним розподілом. 

Христофорос Політіс, заступник Постійного представника UNDP в Україні, сказав, що UNDP дуже пишається тим, що надає бізнес-спільноті платформу для реєстрації та висловлення своїх поглядів на те, як покращити бізнес-середовище та подолати існуючі виклики. 

«Барометр бізнесу» є інструментом, який сприятиме інформуванню представників державної влади про прагнення та потреби підприємців, таким чином забезпечуючи більш помітну роль приватного сектору в процесі відновлення. «UNDP закликає всіх підприємців брати активну участь в опитуваннях «Барометра бізнесу», які відбуватимуться регулярно, та зробити свій внесок у формування майбутнього українського бізнес-ландшафту», — додав він. 

Щоб отримати додаткову інформацію про «Барометр бізнесу» і взяти участь в опитуваннях, відвідайте: 

 • Чат- бот у Viber: https://chats.viber.com/uccisurveybot 

• Чат-бот у Telegram: https://t.me/uccisurveybot 

Опитування «Барометр бізнесу» проводитися в межах проєкту міжнародної співпраці ReACT4UA («Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі») за фінансування уряду Німеччини. Проєкт імплементується німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH спільно з Програмою розвитку ООН (ПРООН) в Україні. 


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Шумська громада на Тернопільщині матиме творчий простір для народних майстрів

Відбулась адвокаційна зустріч-обговорення потреб та проблем доступності допомоги для ВПО на рівні громади міста Рівне

Молодіжна політика: пріоритети та цільові програми на Харківщині

Skills4Recovery та JA Ukraine провели завершальний ярмарок молодіжного підприємництва Junior EXPO-2024 у Львові

Проблеми та виклики громад північного прикордоння: на Волині відбувся обмін досвідом

На робочому засіданні Ради ВПО (Берислав) вирішили провести нове анкетування