У Золотниківській громаді на Тернопільщині створюють «Школи майбутнього»

У Золотниківській громаді на Тернопільщині створюють «Школи майбутнього», а Програма USAID DOBRE надає для цієї мети допомогу на понад 2,6 мільйона гривень.У громаді запланували створити 8 освітніх ...

photo_2024-04-04_09-26-54
У Золотниківській громаді на Тернопільщині створюють «Школи майбутнього»

У Золотниківській громаді на Тернопільщині створюють «Школи майбутнього», а Програма USAID DOBRE надає для цієї мети допомогу на понад 2,6 мільйона гривень.

У громаді запланували створити 8 освітніх просторів у двох місцевих школах у межах проєкту вдосконалення освітньої послуги. Тутешні класи математики, історії, англійської та української мов і літератури стануть комфортними осередками отримання знань за допомогою сучасних технологій.

photo_2024-03-28_13-15-42

Громада власними силами освіжила ремонт у приміщеннях майбутніх просторів, а Програма USAID DOBRE вже доставила сюди комфортні шкільні меблі для учнів та вчителів, зокрема антисколіозні стільці для школярів. 

Невдовзі у кожну школу прибуде мультимедійне обладнання: інтерактивні дошки, ноутбуки, планшети, проєктори, а також інтерактивні плазмові панелі, навушники та спеціальні окуляри для проведення віртуальних уроків. 

photo_2024-04-01_16-49-23У Золотниківській школі за партами нових класів навчатимуться 102 учні, а в школі села Вишнівчик – 114 школярів. 

Раніше в школах громади використовували застаріле обладнання та багаторічної давності меблі. Освітяни визнавали, що відсутність сучасної техніки не дозволяла вчителям застосовувати новітні методи викладання. 

У Золотниківській громаді очікують, що після запуску освітніх просторів «Школа майбутнього» в учнів покращиться засвоєння навчального матеріалу та суттєво підвищаться результати навчання. 


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Коли мрії втілюються у реальність: як у Кропивницькому відбувся пітчинг бізнес-ідей молоді

Онлайн-музей традиційного мистецтва КРОВЕЦЬ відновив свою роботу

Проблеми родин зниклих безвісти: результати дослідження у Рівненській області

Посад-Покровське на Херсонщині: що з відбудовою і кому дістались сотні мільйонів?

Helmholtz-Zentrum Berlin та Національний університет «Києво-Могилянська академія» розпочинають стратегічне партнерство у сферах енергетики та клімату

Стартував новий безоплатний онлайн-курс про євроінтеграцію