У Шацьку реалізували проєкт, який покращив професійні навички молоді та бізнесу

Навчання з Інтернет-маркетингу та різні тематичні зустрічі відбулися у Шацькій громаді протягом вересня – жовтня.  Все це для того, щоб сприяти працевлаштуванню молоді, покращити компетенції ...

Шацьк_4
У Шацьку реалізували проєкт, який покращив професійні навички молоді та бізнесу

Навчання з Інтернет-маркетингу та різні тематичні зустрічі відбулися у Шацькій громаді протягом вересня – жовтня.  Все це для того, щоб сприяти працевлаштуванню молоді, покращити компетенції місцевого бізнесу та згуртувати їх навколо теми професійного розвитку.

Організувала ці заходи команда еколого-культурного об’єднання «БУГ» в межах конкурсу від українсько-німецької програми «Київський діалог» та Волинського Інституту Права.

«Ми спостерігаємо високий запит громадськості на перекваліфікацію та отримання нових знань, щоб відповідати умовам ринку праці. Тому й вирішили реалізувати проєкт, який би допоміг усім зацікавленим в цьому», – розповідає керівник еколого-культурного об’єднання «БУГ»  Микола Полінкевич.

Микола Полінкевич

Що таке СММ-менеджемент і чому він затребуваний? Як формувати контент-план?  Що потрібно для написання ефективного допису і створення актуального фото контенту? Як працювати з блогерами? Що потрібно знати для запуску реклами у соціальних мережах? Цю та іншу професійну інформацію змогли дізнатися усі ті, хто долучився до навчань з Інтернет-маркетингу. Їх тренеркою була SMM-менеджерка та спеціалістка з таргетингу Софія Шковорода. Щодо учасників цих навчань, то це були: молодь (місцева та ВПО), люди з інвалідністю, представники бізнесу.

«Цінно було почути практичну інформацію від профі своєї справи. Особливо, що стосується налаштування таргетингу, створення сторіз та інших тем, що пов’язані з SMM-ом. А ще, для мене цінно було познайомитися з людьми нашої громади, які мають власну справу. Ми і далі спілкуємося, підтримуємо одне одного, просуваємо», – зазначає учасниця навчань Наталія Панасюк.

Шацьк

Додамо, що крім теорії, навчання мали й практичну складову. Його учасники створили чотири фото/відео публікацій та дев’ять сторіс на платформі Instagram, в яких йдеться про життя, успіхи і виклики переселенців, які мешкають у Шацькій громаді.

Водночас, не тренінгами єдиними. В межах проєкту  еколого-культурного об’єднання «БУГ» у місцевому Центрі зайнятості також відбулася конференція присвячена ринку праці в умовах війни та круглий стіл з місцевими підприємцями. Крім цього, у жовтні було організовано зустріч у форматі світового кафе, під час якої молодь змогла познайомитися керівництвом громади, ознайомитися із структурою апарату та підрозділами Шацької селищної ради.

Шацьк_2

«Наш проєкт тривав фактично 2 місяці і за цей короткий час вдалося досягнути хороших результатів. Зокрема, більше двадцяти людей здобули нові професійні знання, активна молодь змогла налагодити кращу комунікацію з представниками влади і згуртуватися навколо спільних інтересів, місцевий бізнес дізнався про можливості збільшення їх продажів через Інтернет. Дякуємо усім, хто долучився до наших заходів і допоміг у їх проведенні», – підсумовує представниця еколого-культурного об’єднання «БУГ» Надія Цюпях.

Надія Цюпях

Матеріал підготовлено у рамках проєкту Київський Діалог: Створення в українських регіонах соціального капіталу для громадських ініціатив, орієнтованих на реформи, що реалізується німецькою ГО «Європейський Обмін» та Міжнародним Фондом «Відродження» у партнерстві з регіональними ГО за фінансової підтримки Федерального Міністерства закордонних справ Німеччини.


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Слава ДСНС: як працюють рятувальники в умовах війни?

Медичне обладнання для діагностики та лікування зору Фонд громади Житомира передав міській дитячій лікарні

Грошовий приз і стажування в космічній компанії: українських студентів запрошують долучитись до Noosphere Space Games

Аналіз інтеграційних потреб молоді-ВПО на Хмельниччині: потрібні партнери для створення опитувальника

Правові консультації для ВПО з інвалідністю Хмельниччини

Програма «Made in» на кінофестивалі Hot Docs-2023 буде присвячена фільмам з України