У Новояворівську обговорили бренд міста
Зустріч у Новояворівському краєзнавчому міському музеї з однодумцями та небайдужими мешканцями: саме в такому форматі 26 листопада 2018 року у Новояворівську відбулося громадське обговорення ...
Додано:
Ірина Куропась
Зустріч у Новояворівському краєзнавчому міському музеї з однодумцями та небайдужими мешканцями: саме в такому форматі 26 листопада 2018 року у Новояворівську відбулося громадське обговорення майбутнього бренду міста. Учасники активно долучалися до дискусій, висловлювали своє бачення та зауваження, критикували та мріяли.
Про важливу роль бренду в розвитку будь-якого міста сказано й написано останнім часом багато статей. Він привертає увагу інвесторів, нових жителів чи туристів, завдяки чому місто отримує можливість підвищити приплив інвестицій і збільшити надходження до міського бюджету.
Також бренд підсилює вплив міста як усередині країни, так і за її межами, дозволяє будувати партнерські відносини, робить місто пізнаваним. Але не менш важливу роль бренд відіграє і в житті мешканців міста. Зокрема і від нього залежить, ким мешканці будуть відчувати себе, чи стануть підтримувати основну ідею, закладену в бренд міста, чи підтримають стратегію розвитку бренду і включатися в її реалізацію, чи будуть пишатися містом в якому живуть, чи братимуть відповідальність за зміни у місті.
Учасники заходу, серед яких представники влади, бізнесу, громадськості, мали змогу обговорити бренд міста, шляхи реалізації змін у місті, адже бренд це не значок-логотип і не слоган, це стратегія зі створення та просування унікального “обличчя” міста. Це цілий план дій, який включає і зміну зовнішнього вигляду міста, і створення нових унікальних заходів, пам’яток, а найголовніше – зміни в мисленні самих мешканців.
Гостями даного заходу були представники команди BrandVille, які розробляють бренд для Новояворівська. Вони поділилися досвідом створення брендів у інших громадах України, але зазначили, що вперше прийняли виклик, і розробляють бренд для міста.
Створити бренд – це тільки половина справи, потрібно, щоб про нього дізналася якомога ширша аудиторія. А тут найкращий помічник – це інтернет, зокрема соцмережі. Головне вміти правильно поширювати та робити промоцію, адже контент має бути цікавим, різноманітним та зорієнтованим на різні цільові аудиторії.
Захід організований Агенцією місцевого економічного розвитку Яворівщини в рамках проекту “Від стратегування до брендування: посилюємо спроможність територіальних громад”. Проект реалізовується за підтримки Програми “U-LEAD з Європою”, що спільно фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією.