У НАБУ запрацювала телефонна лінія для звернень громадян

Першого лютого у Національному антикорупційному бюро України у тестовому режимі розпочала роботу безкоштовна телефонна лінія 0-800-503-200 для більш тісної взаємодії з громадськістю. ...

гаряча лінія
У НАБУ запрацювала телефонна лінія для звернень громадян

Першого лютого у Національному антикорупційному бюро України у тестовому режимі розпочала роботу безкоштовна телефонна лінія 0-800-503-200 для більш тісної взаємодії з громадськістю.

Зателефонувавши за цим номером, громадяни можуть залишати звернення (пропозиції, зауваження, заяви, скарги), запити на отримання публічної інформації, отримувати інформацію про діяльність НАБУ, дізнаватися графік роботи громадської приймальні, а також повідомляти про кримінальні корупційні правопорушення.

Повідомлення громадян, отримані працівниками Бюро в телефонному режимі, будуть належним чином зареєстровані, оформлені та передані для опрацювання компетентним підрозділам.

Телефонна лінія працює у будні дні з 9 до 18 години. Дзвінки безкоштовні як зі стаціонарних, так і з мобільних телефонів. Також в робочому режимі продовжує працювати і міський номер для звернення громадян (044) 246-34-11.

Тестовій режим триватиме кілька тижнів для того, щоб визначити навантаження та випрацювати ефективну взаємодію як з громадянами, так і всередині Бюро. Наразі працює лише одна лінія. По завершенню тестового режиму телефонний номер буде багатоканальним, працюватиме 10 ліній.

Джерело: НАБУ


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Вчилися бачити Європу: яким був табір “СамоІнтегруйся” від ОПОРИ на Рівненщині

Триває опитування молоді про те, як туризм може створювати зміни

В Миколаєві оцифрують 300 експонатів з колекції двох музеїв

Чи легко вести культурні проєкти в регіонах ‒ і що допомогло б вам?

У Запоріжжі понад 300 дітей і підлітків пройшли творчо-кулінарний табір

Стартап Бізнес-Школа від Junior Achievement Ukraine: шлях від ідеї до власної справи