У Дніпрі одержувачів грантів вчили ефективно працювати з фінансовими донорами

Центр підтримки громадських і культурних ініціатив «Тамариск» запропонував громадським діячам новий освітній проект – «Школа проектного менеджменту». Представники півтора десятка організацій взяли ...

Додано:
mikhail

DSCN2502
У Дніпрі одержувачів грантів вчили ефективно працювати з фінансовими донорами

Центр підтримки громадських і культурних ініціатив «Тамариск» запропонував громадським діячам новий освітній проект – «Школа проектного менеджменту». Представники півтора десятка організацій взяли участь в першому тренінгу «Логіко-структурний підхід до розробки проекту», який відбувся в Дніпрі. Захід тривав чотири дні, і на нього приїхали активісти не тільки з Дніпропетровської області, а й з сусідніх регіонів.

«Сьогодні ми починаємо наш новий проект – «Школу проектного менеджменту». Він – логічне продовження «Школи позитивних змін», яка реалізується з 2010 року. В рамках «Школи позитивних змін» ми давали базові знання з організаційної діяльності, зокрема щодо роботи з грантодавцями. Серія же нових тренінгів розрахована на найбільш мотивованих слухачів, які освоїли раніше отриману інформацію і вже не тільки об’єдналися в громадські організації, а й мають досвід отримання грантів, однак бажають використовувати свої знання ще ефективніше», – підкреслила у вступному слові директор «Тамариска»Тетяна Карельська.

DSCN2512

Вона подякувала Фонду імені Ч.С.Мотта, який виділив фінансування на «Школу проектного менеджменту», «за надану свободу дій – нам дали можливість самим вирішувати, які програми або проекти реалізовувати».

Всі чотири дні проводила заняття провідний тренер «Тамариска» Наталія Стаднічук.
«Якщо в тренінгах «Школи позитивних змін» беруть участь громадські активісти з різним рівнем підготовки – від початківців до тих, хто керує організаціями багато років, то в «Школу проектного менеджменту» прийшли люди з досвідом. Тут ми можемо заглибитися в певні теми, знаючи, що аудиторія підготовлена і вже володіє навичками організаційної роботи, має досвід спілкування з фінансовими донорами», – зазначила Наталія Стаднічук.

Протягом чотирьох днів учасники тренінгу вивчали побудову логічної матриці проекту. В даний час багато фондів Євросоюзу просять здобувачів грантів при подачі заявки заповнювати так звану «логічну матрицю». Ще ряд донорів не вимагають її при подачі заявки, але використовують при підбитті підсумків. Так що заняття виявилися дуже актуальними для представників «третього сектора».

DSCN2547

Перший день слухачі «Школи проектного менеджменту» вчилися аналізувати ситуацію і розуміти мотиви зацікавлених сторін. У другій – планували (вибудовували логічну структуру і знайомилися з логічними матрицями декількох проектів «Тамариска», на які були виділені гранти). У третій день вибудовували структуру проекту, а четвертий, заключний, був присвячений правильному формуванню бюджету.

У тренінгу «Логіко-структурний підхід до розробки проекту» взяли участь представники громадських організацій чи не всіх напрямків: молодіжних, екологічних, благодійних, спортивних, ветеранських та інших.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Відчуття безпеки та інструменти впливу на його поліпшення: результати апробації у трьох громадах

Впровадження принципів сталого розвитку в Україні поки на початковій стадії, але головне – це залучати громади

На Хмельниччині провели дослідження розвитку соціального підприємництва у регіоні

Молодь Ріпкинської, Городнянської та Менської громад вчились впливати на життя своїх громад

Опитування громадських організацій від Представництва ЄС в Україні

У Городнянській громаді визначали сильні сторони та можливості для розвитку