Триває конкурс матеріалів про людяність в епоху ковід

«СторіМейкер: Школа громадянської журналістики» продовжує збирати конкурсні матеріали про приклади жертовності, солідарності та збереження єдності у вирі епохи COVID-19.На початках пандемії, ще в ...

Додано:
StoryMaker

image_6483441 (1)
Триває конкурс матеріалів про людяність в епоху ковід

«СторіМейкер: Школа громадянської журналістики» продовжує збирати конкурсні матеріали про приклади жертовності, солідарності та збереження єдності у вирі епохи COVID-19.


На початках пандемії, ще в 2020-му, один підприємець з Івано-Франківщини пожертвував кілька сотень тисяч гривень на закупівлю спеціальних тканин та зібрав волонтерів для пошиття масок та спецкостюмів для медиків. Їх розвозили по лікарнях безкоштовно.

В той же час одна лікарка з Київщини, викладач медуніверситету, влаштувала безкоштовні консультації по телефону для людей зі всієї України. Іноді вона не спала ночами, однак виконувала свою місію поряд з виснажливим чергуванням в лікарні.

Ковід, звісно, зруйнував усе: починаючи від наших щоденних звичок та закінчуючи глобальною економікою. 

Але ми віримо, що крізь бурі і темінь реальності у вашому житті все ж були промені світла.

Історії, які ми згадали, — стовідсотково не єдині. Впевнені, що ви знаєте таких набагато більше. 

А про них, погодьтесь, мовчати ми права не маємо.

Саме тому «СторіМейкер: Школа громадянської журналістики» оголосила конкурс на найкращу статтю, відеосюжет, блог про волонтерські ініціативи та громадські організації, а також їхніх найяскравіших представників  «COVID-19: випробування людяності в епоху пандемії».

Запрошуємо до участі громадянських журналістів, волонтерів, блогерів та представників громадських організацій, які мають що сказати. 

Заявки приймаються до 31 жовтня 2021 року. Оголошення переможців відбудеться 1 грудня 2021. Конкурсні матеріали оцінює експертне журі, до складу якого входять українські журналісти та громадські діячі.

Переможці отримають премії розміром до 5000 гривень та призи від партнерів. 

Умови участі в Конкурсі

  1. Оригінальний матеріал (компіляції з фільмів, новинних сюжетів до участі в конкурсі не допускаються), опублікований українською або російською мовами в соціальних мережах та блогах з хештегом #Конкурс_СторіМейкер
  2. Відповідність заявленій темі: «Covid-19: випробування людяності в епоху пандемії».
  3. Відеосюжет повинен мати розширення не менше 640х480 пікселів, тривалістю до 3 хвилин.
  4. Текстові матеріали — не більше 12 тис. знаків.
  5. При оцінюванні надісланих матеріалів будуть враховуватися такі фактори, як визнання і повагу автором людської гідності, обов’язкове висвітлення позицій кількох сторін, грамотність мови, відсутність ненормативної лексики, толерантність, принципи гендерної рівності.
  6. Відповідальність за дотримання авторських прав робіт, що беруть участь в Конкурсі, несе автор, який відправив цю роботу.
  7. Учасники Конкурсу дають згоду на обробку своїх персональних даних (ім’я і прізвище, адреса електронної пошти та інших персональних даних, викладених учасником Конкурсу).

Заявки можна залишати тут.

Конкурс відбувається за підтримки DT Institute

Підписуйтеся також на наші соцмережі – інстаграм та фейсбук - і слідкуйте за новинами.

Додаймо світла у ці темні часи!


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Захоплююча подорож до внутрішнього ресурсу: підсумок майстер-класів від Центру АХАЛАР

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році

Команда Центру АХАЛАР допомагає українцям знаходити вихід з кризових ситуацій