Три міжнародні приклади, коли технології на благо суспільства
Технології мають величезний потенціал позитивно впливати на наше суспільство — коли в їх основі люди. Організації громадянського суспільства опановують технології, щоб створити можливості для ...
Додано:
Громадський Простір
Технології мають величезний потенціал позитивно впливати на наше суспільство — коли в їх основі люди. Організації громадянського суспільства опановують технології, щоб створити можливості для сталого розвитку та добробуту.
Нижче — три міжнародні приклади, як можна використовувати технології на благо громадянського суспільства.
The World Economic Forum запитали експертів:
Марко Ламбертіні — генеральний директор WWF International
WWF (World Wildlife Fund) — глобальний рух за природу. Для нашого покоління технології є великою необхідністю та можливістю, щоб реалізувати своє екологічне право та робити масштабні зміни.
“Ми знаємо, що ми не можемо досягти усього самостійно, тому використовуємо силу соціальних медіа, щоб надихнути мільйони людей у всьому світі не бути байдужими та вживати заходів”.
В Давосі спільнота Всесвітнього економічного форуму Global Shaper, WWF та наші партнери запустили Voice for the Planet, глобальну онлайн акцію, яка закликає світових лідерів включити питання природи до порядку денного та глобального плану дій. Так як акція “Година Землі” розійшлася по всьому світу, в рамках якої вимикалось світло в знак солідарності, то велика кількість людей висловила свої вимоги до термінових дій.
#EarthHour, #Connect2Earth та інші пов’язані з ними хештеги стали популярними в 26 країнах світу.
Voice for the Planet буде презентовано главам держав в 2020 році, коли будуть встановлені нові глобальні цілі щодо природи.
Жос Беренс — директор з питань політики даних організації Centre for Humanitarian Data
Коли південно-східне узбережжя Африки зазнало втрат в березні 2019 року через циклон Idai, польові групи з надання допомоги та Управління ООН з координації гуманітарних питань (OCHA) вступили в дію.
“Щоб висвітлювати конкретні потреби 2,6 мільйонів людей, які постраждали в трьох країнах, Центр гуманітарних даних (Centre for Humanitarian Data) OCHA співпрацював з ОСНА Мозамбіку, щоб створити інтерактивну візуалізацію даних та полегшити поширення інформації за допомогою Humanitarian Data eXchange (HDX)”
Команда HDX веде кризову сторінку, де розміщені ключові оперативні бази даних про ліквідацію наслідків циклону Idai в підтримку команди з управління інформацією OCHA в Бейрі. На сторінці є 43 бази даних. Ці дані включають інформацію про адміністративні межі, переміщених осіб та їхні потреби, а також деталі щодо наслідків. Обмін даними по HDX допоміг місцевому персоналу робити все оперативніше.
Луїза Джеймс — директорка Accenture Development Partnerships
На сьогодні роль цифрових технологій зростає. Але іноді може виникнути плутанина, як їх застосовувати через ризик “missed use vs misuse” (неправильне використання/зловживання). Коли ми ставимо людей в основу цифрових інновацій — можемо забезпечити відповідність технологій меті та дійсно змінити речі на краще.
“Одним із наших нещодавніх прикладів був проект в Південно-Східній Азії, орієнтований на інновації мікрофінансування через клієнтоорієнтованість.”
Фонду Vision та партнерам довелось зануритись в громади, щоб зрозуміти ризики, потреби та бажання клієнтів щодо мікрофінансування. Після створених прототипів був розроблений цифровий інструмент, який може належним чином визначати відносини між місцевими агентами та їх клієнтами. Отримана інформація допоможе зрозуміти, які є потреби, а цифрові програми зможуть допомогти 60 000 або більше людям на Філіппінах.
Переклад з англійської: Швець Вероніка
Джерело