Тренди для бренду: як говорити про соціальне підприємництво

На майстер-класі «Маркетинг і PR у соціальній сфері» незалежна консультантка із КСВ та сталого розвитку Олена Нескородяна розповідала про те, як продумані комунікації служать маркетингу і якими ...

Додано:
Lesya Yaroshenko

3
Тренди для бренду: як говорити про соціальне підприємництво

На майстер-класі «Маркетинг і PR у соціальній сфері» незалежна консультантка із КСВ та сталого розвитку Олена Нескородяна розповідала про те, як продумані комунікації служать маркетингу і якими правилами слід керуватися, щоб соціальних підприємців чули, розуміли, приймали і взаємодіяли з ними. Вебінар відбувся 6 жовтня 2020 р. Це один із заходів Міжнародної конференції УФБ #SocialBusinessInUA. Захід підсумував міжнародний проєкт “Соціальне підприємництво: досягнення соціальних змін за ініціативою “знизу”, який втілювали вісім організацій у трьох країнах за фінансової підтримки Європейського Союзу упродовж березня 2018 – жовтня 2020 років під керівництвом Український Форум Благодійників.

У чому різниця між маркетингом і піаром?

Олена Нескородяна пояснила так: «Бізнес служить великій ідеї. Маркетинг служить бізнесу. Піар служить маркетингу». Маркетинг має справу з продуктом, а піар – з аудиторіями. І одне й інше працюватимуть ефективно, якщо у вас є стратегія. У комунікаціях стратегія формулює розуміння, з ким ви розмовляєте, чому, про що, якою мовою, де і в якій формі.

Що переконливіше: факти чи емоції?

Факти сприймаються і запам’ятовуються через емоцію. Тільки жалість – не найкраща емоція, яка переконає приєднатися до вас, купити ваш продукт. А соціальні підприємці грішать експлуатацією жалості до людей, на користь яких працюють. Про свою роботу слід говорити у форматі «є проблема – ось так ми її вирішуємо». Соціальне підприємництво – це бізнес, він повинен продавати. Добре продається не співчуття, а  успіх.

Обличчя і голос соціального підприємства

Люди більше схильні вірити людям, а не компаніям. Тож якщо немає бюджету на розвиток бренду підприємства, інвестуйте поки що в особистий бренд і ставайте амбасадором своєї компанії. Від імені компанії теж краще говорити в образі героїв, лідерів думок. Це стосується і соцмереж: нехай про вашу справу розкажуть люди, на яких можна підписатися, яких можна коментувати. Соціальну цінність актуалізуйте через історії із сенсом.

Кастомізуйте і володарюйте

Чим більш індивідуальним, близьким покупцю буде ваш продукт, тим більше у нього шансів потрапити в кадр, на сторінку клієнта в соцмережу і стати предметом розмов. Дайте людям змогу стати частиною вашого руху. Люди купують і постять «долоньки» в Макдональдсі, тому що на них можна написати своє ім’я. Людям подобаються напої і шоколадні батончики із закликами, тому це допомагає самовиразитися в оригінальний спосіб.

Не слідуйте трендам

Створюйте тренди самі! Якщо ви знайдете свій унікальний шлях до вирішення соціальної проблеми, ви самі станете трендом.

Переглянути майстер-клас «Маркетинг і PR у соціальній сфері» і почути більше порад фахівця пропонуємо в записі: https://youtu.be/ILsbNDkOwIo.

 


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Щоб було без "хламу": у Краматорську стартував масштабний проєкт щодо поліпшення стану реклами

Вікі любить пам'ятки: за кількістю фото Україна посіла перше місце

Тут курять. Чому необхідно посилювати антитютюнове законодавство

Новий комікс про журналістську етику від Олександра Грехова

Mezzanine, Masterskaya та Інститут звуку отримали грантову підтримку від «Креативної Європи»

Громадський центр правосуддя подав скаргу до Європейського суду з прав людини щодо порушення Україною права на справедливий суд