ТОП-10 думок Львівського медіафоруму-2016

Андрій Куликов, Громадське Радіо, Україна: Читаючи гасло цьогорічного Медіафоруму «Пояснюючи світ через медіа» я думаю, що час «Ч» для української журналістики триває. Так – пояснююЧи. Але чи ...

топ10_1
ТОП-10 думок Львівського медіафоруму-2016

Андрій Куликов, Громадське Радіо, Україна:

Читаючи гасло цьогорічного Медіафоруму «Пояснюючи світ через медіа» я думаю, що час «Ч» для української журналістики триває. Так – пояснююЧи. Але чи досить зрозуміло? Чи досить контрастно до тих пояснень, які суспільству пропонують інші інституції, що мають вплив на суспільну думку? Чи ми визначаємо предмет і тон обговорення? А Чи хапаємось за якісь сплески емоцій і хвилинного інтересу?

Не треба забувати, що поміж п’яти чи шести засадниЧих запитань журналістики запитання ЧОМУ починається на літеру Ч. Чесність, вЧасність, тоЧність – оце ті ознаки української журналістики, якими ми маємо оперувати.

Ян Томбінські, голова Представництва ЄС в Україні:

ЄС робить великий внесок до сучасного медіапейзажу України, до відкриття власників і бенефіціарів медіа. Це необхідно і для вас, і для нас. Бо ви – ті, хто допомагає міжнародній спільноті зрозуміти, що відбувається в Україні. Ми намагаємось боронити журналістів, коли бачимо якісь інституційні загрози, щоб праця могла бути виконана без загрози для вас.

Джеффрі Пайєтт, Надзвичайний і повноважний посол США в Україні:

Є велика шкода від відкриття інформації про професійних журналістів, що працювали на Донбасі. Це оприлюднення повинне бути засуджене. Такі дії людей привнесли розруху в можливість «спокійної» праці у зоні ризику.

Наталія Седлецька, Схеми, Україна:

Якими б не були наші критичні матеріали, все одно країна йде в перед. Журналісти-розслідувачі є також архітекторами нашої держави. Хто ми є в цьому процесі? Лідери думок, активісти, прокурори? Моя ідентифікація: я не активіст, не прокурор, я журналіст, а значить, моя місія – інформувати і чекати реакції. Головне – бути почутими і почуватися вільними від тиску медіавласників.

Борис Райтшустер, журналіст і письменник, Німеччина:

Сьогодні українці стараються будувати систему демократичних ЗМІ. У Німеччині все давно побудовано, але вони під впливом пропаганди стають все більш крихкі. Я вважаю, нам є чого вчитись один в одного

Томаш Фіала, Dragon Capital, Україна:

Ми як бізнесмени вважаємо, що без вільних і незалежних медіа в Україні не може розвиватись успішна демократія. Хотілося б, щоб і інші компанії підтримували та інвестували в незалежні медіа, бо це спосіб, який допоможе розвивати демократію та економіку. Це буде корисно для всіх.

Міхаіл Зигарь, Slon.ru, Росія:

Ми живемо у медіареальності, яка нагадує серіал «Гра престолів». Тільки білі ходаки-це журналісти, а нова реальність, яка наступає – це social media. Будь-яка людина у соцмережах більш ефективна, аніж традиційні журналісти, а держава скоро не зможе контролювати ЗМІ.

Гжегож Пєхота, Гарвардський університет, США:

40% журналістів в Європі – фрілансери, вони не працюють на певні медіа компанії. Наша робота змінюється внаслідок глобалізації і з’являються такі поняття, як платформи. Як Uber не володіє таксі, Skype не має жодниї інфраструктури, так само і платформи не мають офіційних журналістів.

Платформи прискорюють все, вони дають нам відкритий контент набагато швидше, аніж будь-який інший продукт. І переконують видавців закрити свої сайти і користуватись їхніми послугами.

Крейг ЛаМей, Північно-західний університет, США:

Якщо ми хочемо, щоб журналісти були етичними та амбітними, треба зрозуміти економіку нашого бізнесу. Тому якщо ви журналіст, то не є гріхом зрозуміти мислення маркетологів. Журналістика – це почесний бізнес.

Девід Гершенгорн, The New York Times, США:

Америка могла б повчитися в України. І цей урок називається “Володимир Путін”. Грати за правилами – це недолік. Якщо ви вирішили забрати Крим, то подумайте, що з вами зробить світ.

Генеральний партнер IV Lviv Media Forum — інвестиційна компанія Dragon Capital.

IV Lviv Media Forum відбувається за підтримки Представництва Європейського Союзу в Україні, міжнародного проекту «MYMEDIA», Національного Фонду на підтримку Демократії (NED), Посольства США в Україні, Офісу Координатора проектів ОБСЄ в Україні, Посольства Великої Британії в Україні, проекту «У-МЕДІА» міжнародної громадської організації «Інтерньюз Нетворк».

Організатори: ГО «Львівський медіафорум», Школа журналістики УКУ. За сприяння Львівської міської ради.

Ольга Клінова


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Відчуття безпеки та інструменти впливу на його поліпшення: результати апробації у трьох громадах

Впровадження принципів сталого розвитку в Україні поки на початковій стадії, але головне – це залучати громади

На Хмельниччині провели дослідження розвитку соціального підприємництва у регіоні

Молодь Ріпкинської, Городнянської та Менської громад вчились впливати на життя своїх громад

Опитування громадських організацій від Представництва ЄС в Україні

У Городнянській громаді визначали сильні сторони та можливості для розвитку