Система моніторингу громадського транспорту Чернігова потребує термінового налагодження

Система моніторингу громадського транспорту, яку встановили 2017 року у Чернігові, коштувала місту 217 510 грн за 100 транспортних одиниць. Наразі вона потребує або ж сервісного обслуговування у ...

20171208_121557
Система моніторингу громадського транспорту Чернігова потребує термінового налагодження

Система моніторингу громадського транспорту, яку встановили 2017 року у Чернігові, коштувала місту 217 510 грн за 100 транспортних одиниць. Наразі вона потребує або ж сервісного обслуговування у рамках 12-місячного терміну безкоштовної гарантії, або ж підвищення відповідальності з боку перевізників. Про це заявили активісти під час прес-конференції «Чи реально зробити громадський транспорт зручним за бюджетні кошти?».

 Активісти проаналізували роботу громадського транспорту за допомогою системи моніторингу 5 грудня 2017 року (час: 15:45 – 16:00) і прийшли до висновку, що майже на всіх міських маршрутах не вистачає необхідної кількості транспортних засобів. Тобто на 20-30%, як мінімум, менше транспортних засобів на лінії, аніж це зазначено в договорі.

Зі слів перевізників, це проблема в компанії «Дозор». Тож, виходить, що більшість систем спостереження у громадському транспорті потребує ремонту, або навіть заміни, через неповноцінне функціонування gps-системи. Було окремо проаналізовано комунальний транспорт і окремо приватний.

№ маршруту

Фактична кількість на лінії

Кількість транспорту за договором

Маршрут №1

11

12

Маршрут №2

0

1

Маршрут №2А

1

1

Маршрут №3

5

8

Маршрут №5

2

2

Маршрут №7

7

10

Маршрут №8

8

8

Маршрут №9

1

2

Маршрут №11

5

8

Маршрут №12

18

20

 Маршрут №14

5

8

Маршрут №15

12

12

Маршрут №16

6

7

Маршрут №17

7

8

Маршрут №18

1

1

Маршрут №20

11

14

Маршрут №21

5

10

Маршрут 22 і №22А

0

1

Маршрут №23

4

4

Маршрут №24

5

6

Маршрут №24А

2

2

Маршрут №25

17

20

Маршрут №26

11

16

Маршрут №27

9

10

Маршрут №30

16

20

Маршрут №33

8

8

Маршрут №35

6

10

Маршрут №37

4

10

Маршрут №39         

4

10

Маршрут №42

9

10

Маршрут №43

6

8

Маршрут №44

7

8

Маршрут №46

0

3

Маршрут №47

0

1

Тролейбуси

Тролейбус №1

4

 

Тролейбус №3

3

 

Тролейбус №4

8

 

Тролейбус №5

4

 

Тролейбус №6

5

 

Тролейбус №7

5

 

Тролейбус №8

4

 

Тролейбус №9

6

 

Тролейбус №10

6

 

Тролейбус №11

6

 

ВСЬОГО

51

68

 

У результаті дослідження неоднократно було помічено відображення недійсної інформації щодо транспортних засобів на лінії. Наприклад, на лінії автобус працює, а система його «не бачить». Або ж, навпаки, система показує неіснуючі транспортні засоби.

 Дану ситуацію з роботою системи GPS-моніторингу прокоментував представник Комунального підприємства «Чернігівське тролейбусне управління» Микита Вікторов:

«Завдяки gps-системи моніторингу Комунальне підприємство отримало ефективний інструмент контролю за виконанням графіку руху водіями. Раніше цього не було. І часто траплялись випадки, коли водії їздили як хотіли і тим самим порушували всі графіки.

Наші автобуси і тролейбуси всі обладнані трекерами. Але дійсно, інколи з вини комунального підприємства відбуваються збої в системі моніторингу. Це може бути, наприклад, коли диспетчер не змінює прив’язку транспортного засобу до маршруту. Тобто коли тролейбус знімається з одного маршруту і пускається на інший, де потрібна заміна з технічних причин.

Також такі проблеми можуть бути з вини самого оператора. Інколи втрачається сам зв’язок трекера з сервером. Також були проблеми з самими трекерами – вони виходять з ладу».

Окрім цього, представники громадської організації розказали про плани в рамках реалізації проекту та запросили бажаючих долучатись до моніторингу.

Прес-конференція відбулась в рамках проекту Громадської організації «Агенція міських ініціатив» “Громадський транспорт: ефективність використання бюджетних коштів” за фінансової підтримки Міжнародного Фонду “Відродження”.

 

Прес-служба ГО “Агенція міських ініціатив”


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Відчуття безпеки та інструменти впливу на його поліпшення: результати апробації у трьох громадах

Впровадження принципів сталого розвитку в Україні поки на початковій стадії, але головне – це залучати громади

На Хмельниччині провели дослідження розвитку соціального підприємництва у регіоні

Молодь Ріпкинської, Городнянської та Менської громад вчились впливати на життя своїх громад

Опитування громадських організацій від Представництва ЄС в Україні

У Городнянській громаді визначали сильні сторони та можливості для розвитку