«STOPманіпулятор» — сказали студенти з Черкас під час дводенного тренінгу

4-5 квітня 2024 року в місті Черкаси експертами Академії української преси продовжено реалізацію проєкту «STOPманіпулятор». Учасниками квітневого тренінгу стали 20-ть студентів Черкаського ...

Додано:
aup

IMG_0946
«STOPманіпулятор» — сказали студенти з Черкас під час дводенного тренінгу

4-5 квітня 2024 року в місті Черкаси експертами Академії української преси продовжено реалізацію проєкту «STOPманіпулятор». Учасниками квітневого тренінгу стали 20-ть студентів Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Дякуємо багаторічному партнеру АУП – Фонду Фрідріха Науманна За Свободу, за можливість проведення таких заходів. 

 Ключова мета тренінгу – дати зрозуміти аудиторії, що маніпуляції стають все більш витонченими і щоб перешкоджати їм, не достатньо звернутися до першоджерела. Маніпуляції – це не лише про медіа, це багатошарові прийоми, у фундаменті яких «лежить» психологія та вплив на свідомість людини. 

 «Із початку повномасштабної війни Академія української преси особливу увагу приділяє розвитку “інформаційного імунітету” українців з акцентом на вміння опановувати емоції та ідентифікувати психологічні прийоми маніпуляцій. І саме тому, сьогодні ми в Черкасах продовжуємо роботу в цьому напрямку», — відзначив на початку заходу президент АУП Валерій Іванов.

Протягом двох днів учасники разом з тренерами всебічно аналізували медіапростір, формували нові погляди, відкривали незнайомі інсайти, долучалися до ігор та вправ, з аналізом та висновками.

Юлія Кулик, координаторка проєктів АУП відзначила, що: «Люди давно розпочати полювання на людей. Тобто на підписку. Важливий параметр у цьому полюванні – викликати інтерес. Як це можна зробити? Що цікаво людям? Все, що пов’язане з його інстинктивними потребами. Якщо якесь явище викликає у вас сильний інтерес, скоріш за все, там буде маніпуляція».

 «Наш мозок дуже лінивий і йому набагато простіше споживати “інформаційний фастфуд” – швидку інформацію з готовими рішеннями, а ще легше – ту інформацію, що підживлює наші переконання, стереотипи та упередження. Набагато більше зусиль ми витрачаємо, коли контент треба аналізувати, перевіряти та оцінювати його вплив, тобто, вмикати критичне мислення. Тому надзвичайно важливо тренувати свої навички й збільшувати частку здорового медіараціону», – зауважив Максим Запорожченко, менеджер медіаосвітніх програм АУП, завідувач центру цифрової освіти та медіакультури Миколаївського ОІППО.

Студенти грали в авторську настільну гру Академії української преси — «Медіаграмотну Мафію», де спробували себе у ролі Правди, Фейку, Фактчекера, Свободи слова. Цього разу в запеклому протистоянні перемогла команди Правди, врятувавши інформаційний світ від Фейків. 

Gefördert durсh die Bundesrepublik Deutschland

За підтримки Федеративної Республіки Німеччина


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Понад чотири тисячі жителів громад-учасниць проєкту «Бюджетна партисипація від А до Я» взяли участь у Днях бюджету

Відбулись дві навчальні майстерні-практикуми в рамках проєкту проєкту «Виявлення можливостей використання спадщини для економічного розвитку малих громад»

Стартувала освітньо-профорієнтаційна програма «Update: Південь»

Розпочався проєкт «Впровадження підходу, інформованого про травму, у громадянській освіті»

Інкубатор демократичних ініціатив розпочинає проєкт зі зменшення випадків мови ворожнечі в країнах Східного партнерства

Тренінг в медіабазі: Психологиня розповіла журналістам про види когнітивних спотворень та їхній вплив