Стартує інформаційна кампанія до Дня Гідності та Свободи

16 листопада розпочинається інформаційна соціальна кампанія до Дня Гідності та Свободи, підготовлена Національним музеєм Революції Гідності. Цьогоріч вона відбуватиметься під утвердженим торік гаслом ...

img_20201112_190123040_1
Стартує інформаційна кампанія до Дня Гідності та Свободи

16 листопада розпочинається інформаційна соціальна кампанія до Дня Гідності та Свободи, підготовлена Національним музеєм Революції Гідності. Цьогоріч вона відбуватиметься під утвердженим торік гаслом “Вільні творити майбутнє”.

Її ідея в тому, що, попри різні політичні погляди, українці вміють об’єднуватися задля обстоювання основних цінностей. Прагнення свободи пробуджує гідність. Так було у 2004 році під час Помаранчевої революції та у 2013–2014 роках під час Революції Гідності. Саме 2013 року розпочався новий відлік історії України, що ознаменувало прагнення українців створити європейську державу. Майдан дав початок трансформації політичної, культурної та соціальної сфер, розбудові вільного, демократичного громадянського суспільства, утвердження в Україні гуманістичних демократичних цінностей.

День Гідності та Свободи – це не лише про один день, це про людей, їхні принципи, досягнення й досвід, які стосуються майбутнього цілих поколінь.

Євромайдан – це про зміну свідомості українців і соціальну зрілість та відповідальність. Ті події змінили не тільки нашу історію, вони – живе нагадування, якою ціною здобуто свободу та незалежність нашої держави. Ця тема є особливо важливою у час російсько-української війни та окупації частини території країни. 

“Цьогорічну соціальну кампанію спрямовано на те, щоб актуалізувати роздуми, чому свобода варта того, щоб за неї боротися й захищати її, і чому в нації завжди є небезпека її втратити, опинившись у статусі підкорених, зневажених, – розповідає Катерина Зайцева, завідувачка відділу розвитку та комунікацій Національного музею Революції Гідності. – Плануємо, що ця кампанія музею охопить не лише столицю, а й усю Україну. Також інформування відбуватиметься й у соціальних мережах. Усі охочі можуть установити на персональній фейсбук-сторінці обкладинку й рамку на аватар. Окрім цього, музей запускає онлайн- та офлайн флешмоб #бути_гідним. Пропонуємо користувачам соцмереж ділитися спогадами й роздумами про Помаранчеву революцію та Євромайдан. Закликаємо 21 листопада пов’язати синьо-жовту стрічку на одяг, рюкзак, сумку чи автомобіль. Це нагадуватиме про день, коли сім років тому українці обрали європейський вектор розвитку”.

Із першого дня Євромайдану його прихильників можна було розпізнати за стрічками. Почеплена на манжет, одяг, сумку синьо-жовта стрічка була засобом солідарності та виявлення своєї позиції. Також люди кріпили ці стрічки на авто, двері будинків, гілки дерев. Працівники Національного музею Революції Гідності роздаватимуть синьо-жовті стрічки під час заходів музею впродовж листопада–лютого. 

Інформаційну кампанію музею підтримали Міністерство культури та інформаційної політики України, Український інститут національної пам’яті, Київська міська державна адміністрація, рекламна агенція BigMedia.

Завантажуйте зображення за лінком.


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Новий безоплатний курс про терапевтичне письмо від Ірени Карпи

В американському університеті презентували виставку з історії «Щедрика»

Клуб Добродіїв шукає менторів/ок для участі в проекті підтримки підлітків

"Майбутнє конкурентоспроможності Європи" та його уроки для євроінтеграції України

Рейтинг інституційної спроможності відновлення малих і середніх громад до 150 тис. мешканців на прикладі Дніпропетровської області (пілот)

Кодимська громада розпочала розробку стратегії розвитку