Соціальний неприбутковий маршрут у Львові хочуть змінити на користь перевізника
До ГО «За якісний транспорт» звернулись мешканці приміського селища Винники з проханням вирішити питання з маршрутом №5а, по якому курсують лише два автобуси в будні дні, а у вихідні тут взагалі ...
Додано:
Ігор Галущак
До ГО «За якісний транспорт» звернулись мешканці приміського селища Винники з проханням вирішити питання з маршрутом №5а, по якому курсують лише два автобуси в будні дні, а у вихідні тут взагалі немає надійного сполучення з Винників до Львова. Мешканців обурює, що мер міста Андрій Садовий займається виключно питанням сполучення з найкрупнішим «спальним» районом Львова – Сихів , а про інші райони він просто забув. Відтак винниківські львів’яни вкрай стурбовані, що через погане сполучення взимку вони годинами будуть мерзнути на зупинках громадського транспорту.
Відео https://youtu.be/SCPHd2XoN5w
Відтак, ГО «За якісний транспорт» неодноразово зверталося з цим питанням до міського управління транспорту, але йому вдвічі відмовили надати паспорт маршруту, мотивуючи це тим, що він знаходяться в АТП «на погодженні».
«Ми маршрут №5а хотіли би трохи підправити в такому ракурсі, як ми проговорили з головою міської ради Винників. Адже люди сьогодні із задоволенням будуть підтримувати нову схему маршруту з Винників до приміського залізничного вокзалу у Львові», – відповідає на закиди директор ЛКП «АТП-1» Михайло Сидорович.
Проте громадські активісти вважають, що перевізники лише прикриваються терміном «соціальний неприбутковий маршрут», щоб уникнути критики за невиконання чинного договору на перевезення.
Натомість, за словами керівника ГО «За якісний транспорт» Святослава Товстиги, не можна твердити, що означений маршрут нині неприбутковий, навіть не спробувавши вивчити пасажиропотік: «Цей маршрут свого часу подовжували до лікарні швидкої медичної допомоги, щоб з’єднати три медичних заклади: госпіталь у Винниках, медуніверситет і лікарню швидкої медичної допомоги. Вын декларувався під цих ключових три точки, щоб зв’язати три профільні лікарні для людей, ветеранів різних війн, для їхніх сімей, бо був на то попит. І під це його свого змінювали».
Але начальник міського управління транспорту Віктор Щир продовжує обстоювати той варіант маршруту, котрий вигідний виключно перевізникові. Тому позиція ГО «За якісний транспорт» є наступною наступна: таке рішення буде незаконним відповідно до пунктів 20 і 22 постанови Кабінету міністрів України від 18 лютого 1997 року №176, оскільки зміни не мають перевищувати 25% від загальної протяжності маршруту. Між тим зміна кінцевої зупинки у Львові на приміський вокзал несе за собою зміни, які перевищують означений ліміт.