Соціальні підприємства зародились у запорізькому «Гаражі ідей»

Чим соціальне підприємництво відрізняється від звичайного бізнесу і від благодійності? Які соціальні підприємства вже незабаром можуть змінити життя Запоріжжя? Відповіді на ці запитання знайшли ...

Додано:
mariiakozlo

IMG_7167_1303x869
Соціальні підприємства зародились у запорізькому «Гаражі ідей»

Чим соціальне підприємництво відрізняється від звичайного бізнесу і від благодійності? Які соціальні підприємства вже незабаром можуть змінити життя Запоріжжя? Відповіді на ці запитання знайшли учасники «гаража ідей», який відбувся в Запоріжжі 23 червня 2018 року.

Що таке «гараж ідей»

«Idea garages зараз відбуваються у 12 містах України. І нас щоразу запитують, до чого тут «гараж», – розповідає інформаційний менеджер проекту «Соціальне підприємництво: досягнення соціальних змін за ініціативою «знизу» Леся Ярошенко. – Для бізнес-середовища це вже звичний метод командної роботи, мозковий штурм, який має на меті викристалізувати ідею. У США, на батьківщині іdea garages, гараж – це не просто «хатинка» для зберігання і ремонту авто. Це територія свободи і творчості. Корпорації Google і Disney, рок-гурт Nirvana, комп’ютери Apple, гігант онлайн-торгівлі Amazon, іграшки Mattel – усі вони починалися в гаражах. Ми віримо, що ідеї соціальних підприємств, народжені в неформальній атмосфері наших «гаражів» незабаром стануть потужними агентами соціальної економіки».

Учасником заходу міг стати кожен охочий, хто вчасно заповнив анкету. У ній слід було пояснити, яка саме соціальна проблема тебе хвилює (наприклад, дозвілля дітей, працевлаштування літніх людей, переробка сміття, навчання іноземних мов – будь-що), і що ти готовий зробити для її вирішення.

Понад сорок найбільш мотивованих запоріжців потрапили на «гараж ідей». Вони познайомилися з тенденціями і зразками соціального бізнесу у світі та в Україні. Кожне черверте підприємство, яке нині реєструється в Європі, – соціальне. Загалом європейці створили вже 2 мільйони соцпідприємств, на яких працює 11 мільйонів людей.

Надихнувшись, учасники «гаража ідей» під керівництвом бізнес-тренера об’єдналися в 11 команд і моделювали власні соціальні підприємства. Вони мали пояснити свою соціальну місію, який товар чи послугу планують продавати, з  якою емоцією, як це монетизуються, які ресурси потрібні. Учасники голосували за ідеї одне одного умовними грішми. Автори шести найбільш переконливих ідей отримали запрошення на хакатони. 

«Гараж ідей» відбувся в межах проекту «Соціальне підприємництво: досягнення соціальних змін за ініціативою «знизу» за фінансової підтримки Європейського Союзу. Проект втілює консорціум із семи організацій громадянського суспільства України, Литви та Латвії на чолі з Українським форумом благодійників. 

Упродовж червня-липня 2018 року «гаражі ідей» відбудуться у 12 містах України. Регіональний партнер проекту в Запоріжжі – Edison Space Coworking.

Якщо ви хочете потрапити на «гараж ідей», знаходьте найближче до вас місто, заповнюйте анкету і чекайте на запрошення: http://www.socialbusiness.in.ua/index.php/novyny/podii-zakhody/anonsy/183-garage-idea-dlia-sotsialnoho-pidpryiemnytstva-yak-vyrishuvaty-sotsialni-problemy-biznes-metodamy

Сторінка проекту:  https://www.facebook.com/socialbusinessinua


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

“Інтеграційні майстерки” - в Польщі та Україні

У Конотопі презентували книгу «Коли не стукають у двері: 25 історій про російську окупацію»

Піклуємось про здоров’я та психологічний добробут громади на Сумщині

Почалося опитування українських медійниць щодо загроз штучного інтелекту (ШІ)

Український Червоний Хрест на Тернопільщині навчатиме дошкільнят першій допомозі

Кінець літа – початок нових проєктів та кар’єрних шансів