Скільки коштує уніформа для водіїв у Чернігові?

Наявність уніформи мала б сприяти підвищенню культури обслуговування в громадському транспорті, ідентифікації автотранспортного підприємства і водія/кондуктора. З прийняттям нового договору на ...

Уніформа для водіїв
Скільки коштує уніформа для водіїв у Чернігові?

Наявність уніформи мала б сприяти підвищенню культури обслуговування в громадському транспорті, ідентифікації автотранспортного підприємства і водія/кондуктора. З прийняттям нового договору на пасажирські перевезення, з’явилась нова вимога до абсолютно всіх перевізників міста – це уніформа для водіїв та кондукторів. Причому це мав би бути єдиний зразок форми водіїв міських автобусних маршрутів в усіх транспортних засобах, незалежно від типу.

Представники Агенції міських ініціатив в рамках реалізації проекту «Громадський транспорт: ефективність використання бюджетних коштів» за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» проаналізували сьогоднішню ситуацію з дотриманням умов договору та скільки було витрачено коштів з міського бюджету на уніформу для водіїв.

По факту на сьогодні тільки два перевізники дотримуються даної вимоги і змогли забезпечити уніформою своїх водіїв. Решта – чи то «неспроможні» на таку «розкіш», чи то просто таким чином проявляють свою неповагу і до свого персоналу, і до пасажира. Хоча всі перевізники зобов’язались виконувати цю вимогу, підписавши договір на перевезення.

Дещо з історії…

Ще в січні 2017 року було проведено ряд конкурсів на всі маршрути міста та підписані нові договори на перевезення з 13-ма перевізниками Чернігова. В цих договорах прописано ряд нових умов, за якими дві сторони домовились працювати. Однією з вимогою в новому договорі стало забезпечення уніформою водіїв та кондукторів в усьому громадському транспорті за єдиним зразком, який мало б розробити профільне управління. На жаль, Управління транспорту та зв’язку Чернігівської міської ради тоді ще з начальником Горбанем Ю.В. не спромоглися запропонувати перевізникам єдиний зразок. Тут й почалась плутанина. Хто, що з перевізників собі придумав – то й вдягли на водія. В кращому випадку це була футболка, в гіршому – жарка, незручна та дуже яскрава жилетка. З приходом холодів, уніформа майже зникла з водіїв громадського транспорту.

Сорочка для водія тролейбусу обійшлася місту в 250 грн

Отже, Комунальне підприємство «Чернігівське тролейбусне управління» забезпечило своїх водіїв повним комплектом уніформи на різні пори року: футболка, сорочка, куртка (синього кольору). За інформацією системи публічних електронних закупівель Prozorro, 17 липня 2017 року ТОВ «Козятинська швейна фабрика» виграло тендер на закупівлю сорочки для водіїв тролейбусу вартістю в 45 тис. грн за 180 шт. Тобто одна сорочка для водія тролейбусу обійшлася місту в 250 грн. До речі, це найвища запропонована ціна учасниками. Найнижча запропонована ціна – 29 160 грн за 180 шт, тобто 162 грн за сорочку з вишитим логотипом підприємства.  Всього участь у тендері взяли 4 учасники.

Приватні перевізники

Серед 13 приватних перевізників, котрі обслуговують 95% автобусних маршрутів міста, тільки 1 приватне підприємство поставилось відповідально до вимоги з уніформою для водіїв. Це ПрАТ «Таксосервіс» (17, 27 та 37 маршрути). Своїм водіям вони забезпечили повний комплект уніформи: футболка з логотипом підприємства, кепка, сорочка, куртка (синього кольору).

Про вартість уніформи

– Футболка з логотипом – орієнтовно до 70 грн за шт (60-65 грн футболка+6-7грн нанесення логотипу). Зі збільшенням тиражу зменшується вартість за футболку з нанесенням.

Орієнтовна вартість сорочки – 140-200 грн в залежності від тканини.

Окрім цього, деякі водії залюбки готові допомогти придбати уніформу спільним коштом, але за умови, що вона буде дійсно якісною. Тому при бажанні можна привести в порядок зовнішній вигляд водіїв в місті, якщо перевізники дійсно дбають не тільки про себе.

Висновок

Тим же самим договором передбачено стягнення штрафу з перевізника в разі виходу на лінію водія без уніформи у розмірі 170 грн. Тож, сьогодні відбувається така картина: перевізник не виконує свій обов’язок прописаний в договорі, а місто робить вигляд, що цього не помічає. 

Стаття підготовлена в рамках проекту «Громадський транспорт: ефективність використання бюджетних коштів», який реалізується Громадською організацією «Агенція міських ініціатив» за фінансової підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

Прес-служба

ГО «Агенція міських ініціатив»


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

В американському університеті презентували виставку з історії «Щедрика»

Клуб Добродіїв шукає менторів/ок для участі в проекті підтримки підлітків

"Майбутнє конкурентоспроможності Європи" та його уроки для євроінтеграції України

Рейтинг інституційної спроможності відновлення малих і середніх громад до 150 тис. мешканців на прикладі Дніпропетровської області (пілот)

Кодимська громада розпочала розробку стратегії розвитку

Зимноводівська громада: спільний пошук рішень для розвитку