Що зроблено для велотранспорту в Києві у 2015 році?
Пропонуємо ознайомитися з Оглядом проектів з розвитку велотранспорту в Києві у 2015 році та дізнатися, що було зроблено в місті завдяки синергії зацікавлених сторін. Окрім аналізу реалізованих ...
Додано:
Громадський Простір

Пропонуємо ознайомитися з Оглядом проектів з розвитку велотранспорту в Києві у 2015 році та дізнатися, що було зроблено в місті завдяки синергії зацікавлених сторін. Окрім аналізу реалізованих проектів, Огляд містить також рекомендації щодо подальшої роботи для міста.
Метою будь-яких інвестицій у розвиток велоінфраструктури є збільшення кількості велосипедистів та кількості поїздок, які здійснюються у місті на велосипеді. Досвід низки країн ЄС показує, що для цього необхіден запит суспільства та співпраця хоча б трьох сторін: муніципальної влади, громадського середовища та бізнесу.
За один рік у Києві стало на 11% більше велосипедистів. Цього недостатньо, аби вважати столицю України справді велосипедним містом, однак цифра показує чітку тенденцію: все більше людей прагнуть обирати велосипед як зручний, швидкий, чистий та економний вид транспорту для міста. Окрім бажання самих користувачів, місто повинно створювати комфортні та безпечні умови.
У 2015 році в Києві з’явився новий велосипедний маршрут, що сполучає ЖМ Троєщина з центром міста. Вперше почали розробляти навігацію для ознакування дорожніх та рекреаційних веломашрутів, почалися зрушення в інтеграції велосипедного та громадського транспорту, діють два перехоплюючі велопаркінги. Триває робота над документами, що регулюють розвиток велотранспорту.
Контакти
Ксенія Семенова
координаторка роботи Асоціації велосипедистів по Києву,
радниця міського голови з питань розвитку велоінфраструктури
ksenia.semenova {at} avk.org.ua
067 253 18 43