Що робили “Команди змін” у Тернополі?

Четвертого грудня завершилась друга з трьох освітніх сесій унікального проєкту «Школа локальної демократії 2.0», що проходить у Тернополі.Унікального, адже одночасно навчання проходять представники ...

78065806_772237403222365_5810707962527744000_n
Що робили “Команди змін” у Тернополі?

Четвертого грудня завершилась друга з трьох освітніх сесій унікального проєкту «Школа локальної демократії 2.0», що проходить у Тернополі.

Унікального, адже одночасно навчання проходять представники депутатського корпусу, працівники виконавчих органів та громадські активісти.

На цій освітній сесії учасники презентували інструменти громадської участі, які діють у їхніх громадах, та ті інструменти, які планують запровадити в рамках проєкту.77400138_772237619889010_1363703166461280256_n

Ознайомились з темою Е-демократії та інструментами електронної демократії з  Олександрою Піденко, національним модератором єдиної платформи електронної демократії EDEM. Швейцарсько-українська програма «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), що реалізується Фондом Східна Європа у партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України.

«Дуже важливо розуміти – інструменти участі потрібні для того, аби підвищити рівень довіри населення до влади. Але щоб люди розуміли, що ці інструменти працюють та створені для них, не забувайте робити роз’яснення та відповідати на запитання звичною для населення мовою», зазначає пані Олександра.

Наступною про інструменти електронної демократії, що діють у Тернопільській громаді, розповідала Мар’яна Зварич, начальник відділу зв’язків з громадськістю та ЗМІ Тернопільської міської ради. Вона дала практичні поради щодо інструментів та процесу їх в провадження на прикладі Тернополя.

Також розглянули тему проєктного менеджменту. Керівники ГО “Освітньо-аналітичний центр розвитку громад” Максим Черкашин та Рустам Ергешов розповіли про типові проектні заявки, бюджети, фінансову звітність та особливості співпраці з владою, бізнесом і фондами.78251085_772221486557290_4810917409416282112_n

На завершення разом з заступником начальника Управління державної реєстрації – начальником відділу державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та громадських формувань, Василем Марцинкевичем, обговорили Статут територіального громади та Положення і Додатки, які до нього входять.

Учасники отримали наступне «домашнє завдання», а саме впровадження інструментів участі у своїх громадах. Загалом буде впроваджено близько 30 нових інструментів участі у 10-ти ОТГ.

Нагадаємо, що  команди змін це:

  1. Нетішинська міська об’єднана територіальна громада, Хмельницька область;
  2. Усть-Путильська сільська об’єднана територіальна громада, Чернівецька область;
  3. Коршівська сільська об’єднана територіальна громада, Івано-Франківська область;
  4. Копичинецька міська об’єднана територіальна громада, Тернопільська область;
  5. Красилівська міська об’єднана територіальна громада, Хмельницька область;
  6. Антонінська селищна об’єднана територіальна громада, Хмельницька область;
  7. Шацька селищна об’єднана територіальна громада, Волинська область;
  8. Городоцька міська об’єднана територіальна громада, Хмельницька область;
  9. Тернопільська міська об’єднана територіальна громада, Тернопільська область;
  10. Купчинецька сільська територіальна громада, Тернопільська область.

 

Проект «Школа локальної демократії 2.0» реалізовують громадська організація «Освітньо-аналітичний центр розвитку громад» спільно з Тернопільським регіональним відділенням “Асоціації міст України” за підтримки фонду NED.

Автор: Ірина Масло


Тематика публікації:            

Останні публікації цього розділу:

Клуб Добродіїв шукає менторів/ок для участі в проекті підтримки підлітків

"Майбутнє конкурентоспроможності Європи" та його уроки для євроінтеграції України

Рейтинг інституційної спроможності відновлення малих і середніх громад до 150 тис. мешканців на прикладі Дніпропетровської області (пілот)

Кодимська громада розпочала розробку стратегії розвитку

Зимноводівська громада: спільний пошук рішень для розвитку

Будувати спільноту в часи війни: як партисипативний театр змінює громади в Україні