Проєкт “Відкритий ринок” об’єднав активних мешканців від заходу до сходу України

Сир з козиного молока виробленого у Донецькій області, гречаний мед Київщини, полуниця Нової Каховки, олія з розторопші з Івано-Франківщини – все це можна знайти на новому онлайн-майданчику ...

na_sayt_0
Проєкт “Відкритий ринок” об’єднав активних мешканців від заходу до сходу України

Сир з козиного молока виробленого у Донецькій області, гречаний мед Київщини, полуниця Нової Каховки, олія з розторопші з Івано-Франківщини – все це можна знайти на новому онлайн-майданчику rynok.in.ua.

Проєкт “Відкритий ринок” стартував нещодавно, 15 квітня, та покликаний допомогти дрібним фермерським та сімейним господарствам України вижити під час епідемії COVID-19. На сайті, абсолютно безкоштовно, товаровиробник може розмістити інформацію про власний товар, а споживач, у зручній формі, легко його знайти.

Ще місяць тому ми не планували реалізацію цього проєкту, але життя вносить свої корективи. Хтось допомагає медикам. хтось соціально незахищеним українцям, а хтось малому бізнесу сіл і селищ – біда знову змушує об’єднуватись та рятувати Україну. Наша громадська організація працює з об’єднаними громадами – тому ми часто спілкуємось з ними і знаємо їх потреби. Як виявилось, через коронавірус та його наслідки, дрібні та сімейні фермерські господарства практично “лежать”, не маючи можливості збувати продукцію, яку вони виростили чи виробили. Саме на вирішення цієї проблеми й направлений наш проєкт.” – коментує Максим Черкашин, автор проєкту та керівник ГО “Освітньо-аналітичний центр розвитку громад”.

Лише за 4 дні роботи сайту його вже відвідали 2 729 унікальних користувачів, зареєструвались 80 користувачів та розміщено 86 товарів. Такого результату, на думку організаторів, вдалось досягти завдяки співпраці з Асоціацією міст України, яка проінформувала через свої регіональні відділення органи місцевого самоврядування. Також, організатори надіслали листи усім обласним радам та державним адміністраціям і продовжують інформувати громади України.

Коментарі експертів:

Володимир Василевський, директор Агенції регіонального розвитку Тернопільської області.

Цей “короно-шторм”, як уже встигли присвоїти назву цій потужній кризі в цілому світі, дав серйозні, і чи не найболючіші виклики усьому світу і Україні, зокрема. Саме зараз бізнес України відчув, як рвуться сталі бізнес-зв’язки, що налагоджувалися роками і навіть десятиріччями. Але ніщо не стоїть на місці. Так, значна частина дрібних землевласників і фермерів була не готова до зміни форм продажу своєї продукції, крім ринків або заготівельників, які самі до них приїжджали.Василевський

Також і покупці – десятиріччями звикли купляти свіжі овочі, фрукти, м’ясо та інші якісні продукти безпосередньо на ринках.  І усім зараз дуже некомфортно та незручно.

І саме в цей час варто на це подивитися, як на нову МОЖЛИВІСТЬ. Шанси, які дає інтернет, треба використати. І завдяки цьому проекту «ринок», будь-хто з нашої держави, а навіть і з-за кордону може придбати якісні та свіжі продукти. Рівень логістичних мереж в Україні і в світі тепер на порядок кращий, ніж ще десятиріччя тому. Тому проблеми з доставкою навіть невеликих партій в межах двох днів не існує взагалі. Саме такі проекти «зшивають» Україну і працюють на підвищення її конкурентоспроможності. Думаю, що ми присутні на досить серйозному «тектонічному зсуві», який відбувається в світі. І саме цей «зсув» дозволить нам усім вийти на якісно інший рівень бізнес-зв’язків та скористатися тими можливостями, які дають нові технології та громадянське суспільство, коли вони об’єднують зусилля та виступають разом.

Руслан Кулик, директор ТОВ «Українська фабрика реклами».Кулик

Проект «Відкритий ринок» є, як ніколи, актуальним. Уже близько 10% представників малого і середнього бізнесу припинила свою господарську діяльність, понад 90 тисяч українців поповнили ряди безробітних з початку карантинного режиму в Україні. І це – лише початок.  Адже, за оцінками фінансових аналітиків ці показники збільшаться в кілька разів. «Тому проект «Відкритий ринок» – це хороший шанс не лише заявити про себе, знайти нових партнерів чи клієнтів, але й протриматися в цей нелегкий для всіх час і не збанкрутувати.

 

Проєкт “Відкритий ринок” реалізовує громадська організація “Освітньо-аналітичний центр розвитку громад” у партнерстві з Асоціацією міст України.


Тематика публікації:              

Останні публікації цього розділу:

Рейтинг інституційної спроможності відновлення малих і середніх громад до 150 тис. мешканців на прикладі Дніпропетровської області (пілот)

Кодимська громада розпочала розробку стратегії розвитку

Зимноводівська громада: спільний пошук рішень для розвитку

Будувати спільноту в часи війни: як партисипативний театр змінює громади в Україні

Молодіжні ради отримали компʼютерну техніку та оснащення для роботи

ProjectPro: підтримка Європейського Союзу для українського бізнесу