Про успішну краудфандингову кампанію команди молодіжного простору селища Слобожанське

Першопрохідцем бути завжди складно, особливо у новій сфері, але "якщо правильно підібрати рецепт та пропорції перший блинчик може вийти хорошим".Тому ми як першопрохідці краудфандингу в Харківській ...

Додано:
Lucy

Instagram post - 491
Про успішну краудфандингову кампанію команди молодіжного простору селища Слобожанське

Першопрохідцем бути завжди складно, особливо у новій сфері, але “якщо правильно підібрати рецепт та пропорції перший блинчик може вийти хорошим”.

Тому ми як першопрохідці краудфандингу в Харківській області хочемо поділитись успішною історією із залучення коштів на реалізацію проєкту команди з маленької громади.

Ця історія про те як можна починати розвивати громади маленьких селищ поступово та починати з чогось маленького. 

photo_2021-12-29_19-53-27 (1)

На початку команда освітньо-молодіжного простору “Крок” Слобожанської громади мала лише – ідею та бажання її втілити. Ідея базувалась на потребі заохотити молодь вчитись та розвиватись та сформувалась в концепт відеопродакшен студії для проведення стрімів та зйомок короткого метру. В результаті команда знайшла спосіб залучити ресурси для першого кроку та змотивувати молодь включатись до процесу та починати мріяти й собі та робити маленькі кроки, щоб досягти цілі.  

Повну історію про залучення ресурсів читайте у блозі платформи “Моє Місто”

 


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

13 жінок завершили програму «SCALING UP» в Івано-Франківську: від ідеї до реального бізнесу

Відбувся підсумковий круглий стол ініціативи «AI4Ukraine: етичний штучний інтелект для відновлення на шляху до ЄС»

У Миколаєві сформовано робочу групу для підготовки нової редакції Статуту міста

«Культура дає відсіч»: Україна вирушає у творчий вояж до Франції

46,2% українців уникають воєнних новин — нове дослідження MDF

У п’яти містах України жінки-підприємиці навчалися дизайн-мисленню