Про успішну краудфандингову кампанію команди молодіжного простору селища Слобожанське

Першопрохідцем бути завжди складно, особливо у новій сфері, але "якщо правильно підібрати рецепт та пропорції перший блинчик може вийти хорошим".Тому ми як першопрохідці краудфандингу в Харківській ...

Додано:
Lucy

Instagram post - 491
Про успішну краудфандингову кампанію команди молодіжного простору селища Слобожанське

Першопрохідцем бути завжди складно, особливо у новій сфері, але “якщо правильно підібрати рецепт та пропорції перший блинчик може вийти хорошим”.

Тому ми як першопрохідці краудфандингу в Харківській області хочемо поділитись успішною історією із залучення коштів на реалізацію проєкту команди з маленької громади.

Ця історія про те як можна починати розвивати громади маленьких селищ поступово та починати з чогось маленького. 

photo_2021-12-29_19-53-27 (1)

На початку команда освітньо-молодіжного простору “Крок” Слобожанської громади мала лише – ідею та бажання її втілити. Ідея базувалась на потребі заохотити молодь вчитись та розвиватись та сформувалась в концепт відеопродакшен студії для проведення стрімів та зйомок короткого метру. В результаті команда знайшла спосіб залучити ресурси для першого кроку та змотивувати молодь включатись до процесу та починати мріяти й собі та робити маленькі кроки, щоб досягти цілі.  

Повну історію про залучення ресурсів читайте у блозі платформи “Моє Місто”

 


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Психологічна підтримка населення: безкоштовна гаряча лінія

Як повномасштабна війна РФ проти України змінила життя кримчан — думки влади та правозахисників

Діти-переселенці можуть отримати допомогу від держави

У Запоріжжі волонтери запустили “гарячу лінію” допомоги людям під час війни

Кампанію електронного декларування доходів у 2022 році продовжено

П'ять порад від УВС: як ефективно спланувати роботу з волонтерами під час війни