Про успішну краудфандингову кампанію команди молодіжного простору селища Слобожанське

Першопрохідцем бути завжди складно, особливо у новій сфері, але "якщо правильно підібрати рецепт та пропорції перший блинчик може вийти хорошим".Тому ми як першопрохідці краудфандингу в Харківській ...

Додано:
Lucy

Instagram post - 491
Про успішну краудфандингову кампанію команди молодіжного простору селища Слобожанське

Першопрохідцем бути завжди складно, особливо у новій сфері, але “якщо правильно підібрати рецепт та пропорції перший блинчик може вийти хорошим”.

Тому ми як першопрохідці краудфандингу в Харківській області хочемо поділитись успішною історією із залучення коштів на реалізацію проєкту команди з маленької громади.

Ця історія про те як можна починати розвивати громади маленьких селищ поступово та починати з чогось маленького. 

photo_2021-12-29_19-53-27 (1)

На початку команда освітньо-молодіжного простору “Крок” Слобожанської громади мала лише – ідею та бажання її втілити. Ідея базувалась на потребі заохотити молодь вчитись та розвиватись та сформувалась в концепт відеопродакшен студії для проведення стрімів та зйомок короткого метру. В результаті команда знайшла спосіб залучити ресурси для першого кроку та змотивувати молодь включатись до процесу та починати мріяти й собі та робити маленькі кроки, щоб досягти цілі.  

Повну історію про залучення ресурсів читайте у блозі платформи “Моє Місто”

 


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

«STOPманіпулятор» в Дніпровському національному університеті імені Олеся Гончара

Благодійний фонд «Дьонсурі»: чекати «зручного часу» не варто, діяти потрібно вже зараз

Впровадження нового регламенту ЄС CPR/2024: практичний крок до сталої відбудови

На Львівщині стартує проєкт з дослідження потреб у сфері професійної освіти

Триває реєстрація результатів участі у Всесвітньому дні прибирання 2025

Навчальні заклади Донецької та Луганської областей впроваджують міжнародну програму з підприємництва