Про ресторанний бізнес, його розвиток та з чого розпочинати дізнавалися підприємці під час B2B зустрічі

18 травня відбулася п’ята B2B зустріч у межах ініціативи «Мости економічного розвитку», яку впроваджує Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку».У заході взяли участь ...

Додано:
Halyna Seheda

бізнес
Про ресторанний бізнес, його розвиток та з чого розпочинати дізнавалися підприємці під час B2B зустрічі

18 травня відбулася п’ята B2B зустріч у межах ініціативи «Мости економічного розвитку», яку впроваджує Громадська організація «Подільська агенція регіонального розвитку».

parr_18.05.2023

У заході взяли участь підприємці зі східних регіонів України, які релокували свій бізнес на Вінниччину та Тернопільщину.

Цього разу під час зустрічі йшлося про ресторанний бізнес, його розвиток, з чого розпочинати та які лайфхаки використовувати, аби привабити людей.

Досвідом ведення бізнесу поділився Радослав Гарлей, власник ресторації української кухні «Думка» (@Restauracja Dumka) у місті Кельце (Польща).

Як зазначив Радослав Гарлей, ресторанний бізнес є перспективним, проте над його розвитком постійно потрібно працювати та приваблювати клієнтів.

«Гастрономія – перспективний бізнес. Невід’ємною його складовою є постійний контроль якості їжі. Також потрібно підтримувати дружню атмосферу в колективі та розуміти, що хороший персонал має отримувати відповідну заробітну плату», – сказав пан Радослав.

Бізнесмен також розповів, що серед найбільш популярних страв у польському ресторані «Думка» є український борщ, а меню, яке нині наявне в ресторані, допомагав розробляти вінницький ресторан.

Аби популяризувати заклад, Радослав Гарлей радить постійно брати участь у тематичних заходах та «світитись» у соціальних мережах.

«У соцмережі Facebook варто інформувати свої підписників про роботу закладу та робити адресну рекламу. Сьогодні дуже популярним є ТikTok. Ми нещодавно робили такі коротенькі відео-ролики, як наші кухарі готують страви. І це працює. Бо немає сенсу сьогодні давати якусь рекламу у друковані ЗМІ, які мало хто читає. Також ми встановлюємо банери у людних місцях, аби привабити людей. А ще беремо участь у різних гастрономічних заходах, де пригощаємо людей», – розповів пан Радослав.

Нагадуємо, що в межах ініціативи «Мости економічного розвитку» й надалі відбуватиметься цикл B2B зустрічей для підприємців, які через повномасштабне вторгнення РФ на територію України релокували свій бізнес до Вінницької, Рівненської, Тернопільської, Хмельницької та Черкаської областей.

Метою таких зустрічей є обмін досвідом та налагодження зв’язків для подальшої співпраці українських переміщених підприємств з європейськими підприємцями та бізнес-асоціаціями.

 

Ініціатива «Мости економічного розвитку» стала можливою завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку (USAID), згідно з умовами гранту, наданого ГО «Подільська агенція регіонального розвитку» в рамках Проєкту USAID «Економічна підтримка України». Зміст цієї публікації є відповідальністю ГО «Подільська агенція регіонального розвитку» та необов’язково відображає погляди USAID чи Уряду Сполучених Штатів Америки.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили безкоштовні онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році

Відкриваємо шлях до майбутнього за допомогою "НАВІГАТОРА МАЙБУТНЬОГО"

Що думаєте про тему деінституціалізації?