Працювати прозоро навчали депутатів та працівників Цуманської ради

12 червня 2018 року у Цуманській об’єднаній територіальній громаді відбулося навчання для депутатів та працівників ради. Семінар «Дотримання правил відкритості, підзвітності та прозорості діяльності ...

Додано:
Тома Бащук

35243305_1843600019032342_8688049271586422784_n
Працювати прозоро навчали депутатів та працівників Цуманської ради

12 червня 2018 року у Цуманській об’єднаній територіальній громаді відбулося навчання для депутатів та працівників ради. Семінар «Дотримання правил відкритості, підзвітності та прозорості діяльності місцевої ради» відбувся в межах проекту «Запровадження ефективних майданчиків комунікації влади та громади».

«Мета заходу – сприяти впровадженню ефективних інструментів прозорості та публічності в місцевому самоврядуванні та підвищити рівень загальної довіри один до одного», – такими словами розпочав виступ тренер Рівненського ресурсного центру, Михайло Шелеп.

Говорили про публічну інформацію та як організувати роботу із громадою через надання доступу до неї. Акцентом уваги навчання була прозорість, публічність роботи влади, депутатів та старост, а також їх підзвітність. «Більшість ОТГ мають сайти і це найперший інструмент, який може економити ваш час та енергію», – констатує Михайло. «Є пасивний та активний доступ до публічної інформації. І чим більше інформації є у доступі на сайті, тим менша ймовірність, що до вас особисто в раду прийдуть просити документ чи інформацію. Використовуйте його з користю!» – каже експерт.

Спікер поділився власними секретами впливу на владу та розібрали зразки звернень та подальші дії з ними, враховуючи строки реагування. Для впровадження ефективної комунікації із громадськістю розібрали механізм роботи з запитами на інформацію від громадян. «Зараз активно увійшов в дію Закон «Про доступ до публічної інформації» і я рекомендую вам своєчасно реагувати на запити, звернення громадян та навіть закріпити за даним напрямком відповідальну особу», – продовжує експерт.

Значну увагу приділили звітам депутатів, старост та голови. «Звіт – це гарна форма комунікації з громадськістю. Відкрита зустріч, де можна поставити питання напряму голові громади і отримати допомогу чи варіант рішення проблеми, однозначно скорочує дистанцію між мешканцями та управлінцями» – продовжує Михайло. Дане питання – продовження теми побудови ефективних комунікацій між владою та мешканцями, про що ви говоритимете на наступних заходах.

35201883_1843599095699101_6336521519878897664_n 35243305_1843600019032342_8688049271586422784_n 35294953_1843599962365681_1638721677749649408_n 35302405_1843598852365792_2916301129199386624_n


Заходи відбуваються в межах реалізації проекту «Запровадження ефективних майданчиків комунікації влади та громади», що реалізується ГО «Волинський Інститут Права» за підтримки Програми «U-LEAD з Європою». Програма «U-LEAD з Європою» спільно фінансується Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією.


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

У ліцеї на Сумщині з’явилася модернізована система вентиляції, що забезпечує комфортні умови для навчання

В Україні представили унікальний посібник для молодіжних центрів

Козелецька громада пише стратегію розвитку за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Планування розвитку територіальної громади

У Чорнобаївській громаді на Херсонщині буде реалізовано 4 проєкти, запропоновані мешканцями

Новий безоплатний курс про терапевтичне письмо від Ірени Карпи