Підприємці Сумщини вчились якісній організації фестивального туризму

Як просувати бізнес за допомогою фестивалів та івентів, та як виявити ті можливості, що стануть прибутковими та цікавими для туристів проектами?Відповідь шукали 20 червня 2019 у Сумах під час форуму ...

Додано:
BSC Sumy

dav
Підприємці Сумщини вчились якісній організації фестивального туризму

Як просувати бізнес за допомогою фестивалів та івентів, та як виявити ті можливості, що стануть прибутковими та цікавими для туристів проектами?

Відповідь шукали 20 червня 2019 у Сумах під час форуму «Роль малого та середнього бізнесу у розвитку фестивального туризму на Сумщині», який зібрав разом понад 100 учасників.

12

Переважно це малий та середній бізнес, який організовує фестивалі та обслуговує їх відвідувачів – фестивальні агенції, туроператори, турагенти, готельно-ресторанний бізнес, майстри народних ремесел, виробники сувенірів та власники зелених садиб.

2

  dav

Основна мета заходу – дати можливість учасникам сформувати бачення ефективної бізнес-моделі фестивалю; поділитися досвідом організації його комерційно успішної моделі; ознайомити із можливостями використання цифрового маркетингу для ефективної реклами фестивалів; надати рекомендації щодо просування бізнесу за допомогою фестивалів та івентів.

 1

Тарас САВЧЕНКО, організатор форуму, керівник Центру інформаційної підтримки бізнесу м. Суми зазначив:

“Я позитивно оцінюю перспективи розвитку фестивального туризму на Сумщині. Підтвердженням цьому є приклади успішних фестивалів, які є досить відомими і проходять на Сумшині, в містах Суми, Тростянці та Путивлі. Але потрбіно виводити фестивалі на новий рівень. Враховуючи це, ми запросили тих спікерів, які організовують і проводять саме успішні фестивалі, щоб вони подивилися своїм досвідом, а також своїми внутрішніми механізмами та інструментами, які гарантують їх успіх”.

Захід був побудований із серії тематичних виступів спікерів. Своїм довсвідом ділилися досвічені організатори заходів як із Сумського регіону, так і з Полтави, Хмельницького, Нової Каховки, Рівного та Кам’янець-Подільського:

  • Олег ДЕМЧУК, експерт із фестивального менеджменту; організатор понад 30 успішних фестивалів різної спрямованості, засновник та керівник ГО «Агенція сталого розвитку «АСТАР», тема: «Успішний фестиваль – від ідеї до реалізації».
  • Юрій БОВА, міський голова м. Тростянець, співорганізатор та засновник успішних фестивалів, тема: «Роль бізнесу в організації фестивалів у м. Тростянець».
  • Юрій ГЛАДЕНКО, начальник відділу туризму Сумської ОДА, тема: «Перспективи співпраці влади та бізнесу у розвитку фестивального туризму на Сумщині».
  • Павло ЯРМІЙ, засновник та голова правління ГО «Агенція регіонального розвитку Таврійського об’єднання територіальних громад», тема: «Фінансова модель успішного фестивалю: бюджет та джерела фінансування».
  • Світлана КАРИТУН, аналітик-експерт Інформаційно-аналітичного центру ГО «Агенція сталого розвитку «АСТАР», тема: «Аналіз фестивального ринку Європи та України. Презентація результатів аналітичного дослідження»
  • Яніна БАРИБІНА, співзасновник Міжнародного фестивалю «Полтавська галушка» та співорганізатор ряду інших фестивалів, тема: «Досвід роботи з МСБ у розвитку фестивального туризму на Полтавщині».
  • Олексій БУЙНИЦЬКИЙ, співорганізатор успішних історичних та фольклорних фестивалів, тема «Фестивальний маркетинг: концепція та дизайн фестивалів».
  • Володимир НЯНЬКІН, організатор фестивалю «Чехов фест» та співорганізатор фестивалю «Схід-рок», тема «Як організувати успішний фестиваль на Сумщині».
  • Олег КОСТЮКЕВИЧ, провідний експерт форумів підтримки Google, сертифікований фотограф, місцевий експерт Google, директор Digital агентства Lionest 360, тема: «Використання цифрового маркетингу для ефективного просування фестивалів».
  • Оксана ДЕМЧУК, менеджер Відкритого простору “Дах”, співорганізатор Фестивалю трансформаційних ігор “GAME IN GAME” (2018 – 2019), керівник “Бізнес-івент агенції”.

 6

Окрімтематичних виступів спікерів, за програмою форуму пройшли 2 тренінги для учасників – «Інструментарій цифрового маркетингу фестивалів» та «Формуванняе фективної бізнес-моделі фестивалю».

8

Борис КОГАН, учасник заходу, голова Сумського відділення «Спілки підприємців малих, середніх та приватизованих підприємств України», коментує:

“Проведення форумів, присвячених фестивальному туризму є дуже важливим взагалі, і для Сумщини зокрема. Наш регіон відрізняється від інших куточків України своїм ландшафтом. На Сумщині п’ять прекрасних річок, живописна природа, а також багато історичних пам’яток. Виходячи з цього дуже актуальним є створення умов для реалізації проектів фестивального туризму і спільна зацікавленість в цьому представників бізнесу і влади. Зокрема, успішним прикладом є співпраця мера Тростянця Юрія Бовита представників бізнесу. Досвідом такої взаємодії є проекти фестивального туризму, які відбуваються у цьому місті. Вони мають гарний результаті у нього є чому повчитися іншим. Крім того у мене є бажання, щоб цей форум став двигуном для розвитку фестивального туризму на Сумщині”.

13 

 4

Олег ДЕМЧУК, спікер заходу, експерт з фестивального менеджменту, засновник та керівник ГО «Агенція сталого розвитку «АСТАР», зазначив:

“Існує два головних чинники – чи стане фестиваль успішним, а також чи є фестиваль актуальним? Перший – організатор повинен вірити в успіх фестивалю, а також організувати довкола себе хорошу команду партнерів. Другий – економічний, оскільки якщо немає людського попиту та відвідувачі не готові купувати квиткиі голосувати за них заробленою гривнею, а також відсутні спонсори, то такі фестивалі не будуть успішними. Єдиним виключенням є те, коли наша держава, в особі Міністерства культури України або Міністерства молоді і спорту України зазначить, що творчий фестиваль має важливе державне значення і візьме на себе його фінансування, але таких випадків дуже мало”.

5
Юрій ГЛАДЕНКО, спікер заходу, начальник відділу промоції та туризму Сумської обладміністрації, прокоментував питання щодо підтримки владою туристичних фестивалів:

“Сьогодні є ряд позицій, які прописані у обласній програмі і передбачають участь у виставках, ярмарках та інших заходах. У рамках передбаченого в ній фінансування ми забезпечуємо промоцію друкованою продукцією, робимо відіолізацію та повідомлення про заходи, організовуємо контакти з пресою”.

10

dav 

Олег КОСТЮКЕВИЧ, тренер заходу, директор Digital agency Lionest 360, сертифікований фотограф, поділився яким чином можна використовувати цифровий маркетинг для проведення фестивалів туризму:

“Сьогодні кожна людина досить мобільна та для знаходження інформації використовує будь-які Інтернет — площадки, у тому числі і щодо заходів, які їх цікавлять. Потім люди починають спілкуватись між собою та обмінюватися враженнями, в тому числі і щодо того чи іншого фестивалю. Для цього ми використовуємо тематичні групи в соціальних мережах, в яких розміщується вся необхідна інформація, фото, відео та інструменти, що дозволяють зареєструватися на той чи інший захід та придбати білети. Також для залучення учасників ми використовуємо цільову рекламу, яка інформує відповідну аудиторію про фестивалі, велопробіги, концерти та інші заходи”.

dav 

Організатор форуму: Центр інформаційної підтримки бізнесу м. Суми за підтримки Європейського банку реконструкції та розвитку в рамках ініціативи Європейського союзу «EU4Business», спрямованої на розвиток малого та середнього бізнесу України.

Організатори впевнені, що Форум став майданчиком для обговорення і виявлення можливостей щодо розвитку фестивалів Сумщини з метою перетворення їх у прибуткові та цікаві для туристів проекти, що суттєво просуватиме зацікавленість Сумщиною в інших регіонах України та за її межами.

14

https://www.fb.com/business.support.centre.sumy/
http://www.bisc.org.ua

(050) 407 33 54, [email protected]

Повний фотозвіт форуму: https://u.to/56LXFQ
Оглядове відео заходу: https://u.to/FqPXFQ

#eu4business
#bscsumy


Тематика публікації:            

Останні публікації цього розділу:

Відчуття безпеки та інструменти впливу на його поліпшення: результати апробації у трьох громадах

Впровадження принципів сталого розвитку в Україні поки на початковій стадії, але головне – це залучати громади

На Хмельниччині провели дослідження розвитку соціального підприємництва у регіоні

Молодь Ріпкинської, Городнянської та Менської громад вчились впливати на життя своїх громад

Опитування громадських організацій від Представництва ЄС в Україні

У Городнянській громаді визначали сильні сторони та можливості для розвитку