Переможці конкурсу «Роби своє з Horeca Masters»

Переможців конкурсу для підприємців у сфері громадського харчування — «Роби своє з Horeca Masters» оголосили Благодійний фонд «МХП-Громаді» та бренд Kurator.Мета проєкту — підтримати малий і середній ...

Додано:
m.hezun

ПЕРЕМОЖЦІ-2-2
Переможці конкурсу «Роби своє з Horeca Masters»

Переможців конкурсу для підприємців у сфері громадського харчування — «Роби своє з Horeca Masters» оголосили Благодійний фонд «МХП-Громаді» та бренд Kurator.

Мета проєкту — підтримати малий і середній бізнес у містах та селах України. Створити можливості для підприємців, масштабувати бізнес, оновлювати обладнання та започатковувати нові послуги. Це не лише про економічне зростання, а й про зміцнення громад, створення робочих місць та покращення якості життя людей.

«Системна підтримка малого бізнесу — важлива частина нашої діяльності. Адже підприємництво — це завжди про людей: тих, хто щодня тримає економіку на плаву, створює робочі місця й наповнює бюджети своїх громад. Через наші грантові програми ми вже підтримали 548 підприємців. І ми не зупиняємось, тому разом із брендом Kurator вдруге запускаємо конкурс для сфери HoReCa», — зазначив Олександр Пахолюк, директор БФ «МХП-Громаді».

У результаті експерти визначили по два переможці в кожній категорії, які отримали гранти від 250 000 до 500 000 грн. Загальний бюджет конкурсу склав 2,5 млн грн.

Загалом цьогоріч на конкурс надійшла 51 заявка: 24 — у категорії Street & Casual Food та 27 — у категорії Middle Segment.

Учасники пройшли кілька етапів відбору. Перший відбувся 7 серпня, коли експертна комісія відібрала 16 півфіналістів. Кожен із них отримав продукцію ТМ «KURATOR» та приготував авторську страву для відеопрезентації у власному закладі.

Наприкінці серпня конкурсна комісія оцінила відеопрезентації та фінальну кулінарну презентацію, що відбулася у Кулінарному центрі МХП. За умовами конкурсу гранти мали обрати по два переможці в кожній категорії.

Втім, рівень представлених ідей виявився настільки високим, що комісія вирішила підтримати більше учасників. У підсумку гранти від 250 000 до 500 000 грн отримали п’ятеро підприємців:

  • 3 – у категорії Street & Casual Food, 
  • 2 – у категорії Middle Segment.

Переможці ЛОТу 500 000 грн:

  • Гастрономічний простір MYR (м. Кропивницький, Олександр Сиров, Андрій Чманов)
  • Літній майданчик ресторану (с. Ковтуни, Полтавщина, Оксана Метлушенко)
  • Сімейне ігрове кафе Galaxy Game Club & Café (м. Ладижин, Тетяна Худченко)

Переможці ЛОТу 250 000 грн:

  • Пан Бабун пече хліб (м. Вінниця, Лілія Колодєєва)
  • Масштабування сімейного кафе Impasto (м. Яготин, Київщина, Аліна Коваль)

До експертної комісії, яка визначала переможців, увійшли представники ресторанного бізнесу, маркетингу та соціальних проєктів:

  • Ілля Демковський — бренд-шеф Кулінарного центру МХП, понад 20 років досвіду; 
  • Юрій Грицай — ветеран та шеф-кухар, фахівець із ветеранських ініціатив; 
  • Наталія Шадчнєва — експертка з B2B-маркетингу та розвитку ресторанного бізнесу (15+ років у FMCG та HoReCa); 
  • Анжеліка Войтюк — менеджерка з бренд-маркетингу, Центр розвитку HoReCa МХП; 
  • Олексій Повторейко — власник та бренд-шеф мережі закладів «НАЖИВО»; 
  • Володимир Панченко — керівник відділу національних проєктів БФ «МХП-Громаді»; 
  • Санелла Бабовіч — бренд-шеф Fiji group restaurants, шеф Prynada Ukrainian cafe; 
  • Артем Радучич — очільник розробок Doner Market, кулінарний експерт телепроєктів.

Переможці конкурсу зможуть використати гранти на модернізацію обладнання, відкриття нових напрямів і розвиток власних закладів. У межах проєкту учасники також брали участь у консультаційних вебінарах, що дало підприємцям додаткові можливості для навчання та обміну досвідом.

Цьогорічний конкурс «Роби своє з Horeca Masters» став логічним продовженням ініціативи, започаткованої у 2024 році. Торік у межах проєкту було підтримано 10 підприємців із різних областей України, а кожен переможець отримав до 100 тис. грн на розвиток власної справи.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Ukraine Facility: виклики та можливості для громадянського суспільства у формуванні економічної політики

Крок до ЄС: українські громади створюють стратегії розвитку нового покоління

Від ідеї до волонтерської акції: як молодь Львівщини змінює свої громади

Євроінтеграція на рівні громади: чому це важливо для Сумщини

Підтримка й вчасна допомога: як працюють перші Центри психосоціальної підтримки PRO_MentalHealth для ветеранів і їхніх родин