Перед виборами партії викинули на рекламу майже 150 млн грн

Упродовж жовтня-грудня 2018 року парламентські політичні партії витратили на оплату рекламних матеріалів 147 мільйонів гривень. Окремі політичні сили оплатили рекламу за гроші, отримані з Державного ...

Витрати_інфографіка
Перед виборами партії викинули на рекламу майже 150 млн грн

Упродовж жовтня-грудня 2018 року парламентські політичні партії витратили на оплату рекламних матеріалів 147 мільйонів гривень. Окремі політичні сили оплатили рекламу за гроші, отримані з Державного бюджету України. Загалом із 147 млн витрат на рекламу понад 43 млн були бюджетними грошима.

Найбільше спрямували на пропагандистську діяльність партії ВО «Батьківщина», Радикальна партія Олега Ляшка та «Народний Фронт».

ВО «Батьківщина» витратила в жовтні-грудні на рекламну діяльність 57 млн грн. Із них 45 млн було спрямовано на рекламу по телебаченні. Більшість коштів отримали ТОВ «Старлайт Бренд Контент» і ТОВ «Глобал Медіа Груп». Гроші перераховані в якості оплати за розміщення реклами на телебаченні. Ще 11 млн було витрачено на зовнішню рекламу (білборди, сітілайти).

Радикальна партія Олега Ляшка витратила на пропагандистську діяльність 46 млн Із них 28 млн – на рекламу по ТБ, 14 млн – на зовнішню рекламу, 3 млн – на розміщення реклами в друкованих ЗМІ.

«Народний Фронт» спрямував на пропагандистську діяльність 31 млн. Найбільше витрачено на рекламу по телебаченню – 17 млн. Гроші отримали ТОВ «Медіа Партнерство Баінг», ТОВ «Глобал Медіа Груп», ТОВ «Старлайт Бренд Контент». Експерти пов’язують діяльність вказаних компаній із телеканалами ICTV, СТБ, Новий Канал та ін. Кошти перераховані в якості оплати «за розміщення рекламних матеріалів на телебаченні». «Народний Фронт» заплатив за рекламу грошима, отриманими з Державного бюджету України.

Щодо витрат інших партій, то «Самопоміч» за жовтень-грудень витратила на пропагандистську діяльність 8 млн грн, БПП – 3 млн, «Опозиційний блок» – 0 грн. «Самопоміч» і БПП, як і «Народний Фронт», використали для оплати реклами переважно бюджетні кошти. При цьому БПП і Опоблок проводили активні кампанії зовнішньої реклами, однак, ймовірно, вона оплачувалася припартійними громадськими організаціями і витрати на неї не відображені у звітах партій.

Загалом шість парламентських партій за період жовтня-грудня витратили на діяльність 290 млн. Таким чином на рекламу було витрачено кожну другу гривню (147 млн. із 290 млн.).

Інформацію наведено зі звітів політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за IV квартал 2018 року.

Джерело: КВУ


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Клуб Добродіїв шукає менторів/ок для участі в проекті підтримки підлітків

"Майбутнє конкурентоспроможності Європи" та його уроки для євроінтеграції України

Рейтинг інституційної спроможності відновлення малих і середніх громад до 150 тис. мешканців на прикладі Дніпропетровської області (пілот)

Кодимська громада розпочала розробку стратегії розвитку

Зимноводівська громада: спільний пошук рішень для розвитку

Будувати спільноту в часи війни: як партисипативний театр змінює громади в Україні