Новий проект DoZorro – “книга скарг” держзакупівель
Днями розпочав роботу моніторинговий портал DoZorro – платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи ...
Додано:
Громадський Простір
Днями розпочав роботу моніторинговий портал DoZorro – платформа, де кожен учасник системи (постачальник, замовник, контролюючий орган, громадянин) може дати зворотній зв’язок державному замовнику чи постачальнику, обговорити та оцінити умови конкретної закупівлі, проаналізувати закупівлі окремого державного органу чи установи, підготувати та подати офіційне звернення до контролюючих органів та багато іншого. Систематизована інформація дозволить приймати раціональні рішення у своїй діяльності в системі ProZorro.
Для громадських активістів та ЗМІ портал надає можливість обговорити конкретний тендер із потенційними та наявними постачальниками, дізнатись їхню експертну думку про правильність формулювань у тендерній документації, отримати професійну експертизу тощо.
Державні замовники можуть не лише дати оцінку конкретному постачальнику, але й проаналізувати зворотній зв’язок від бізнесу та внести відповідні зміни до закупівельного процесу і створити власну систему ризик-менеджменту.
Є навіть розділ #ЗРАДОПЕРЕМОГИ – де зібрано інформаційні повідомлення про позитивні і не дуже факти держзакупівель.
Система електронних держзакупівель Prozorro з 1 серпня стала обов’язковою до застосування для всіх державних замовників при закупівлі від 200 тис. грн для товарів і від 1,5 млн грн – для робіт.
Очікується, що за підсумками 2016 року використання Prozorro дозволить заощадити близько 5 млрд грн, у 2017 році – 50 млрд грн.