Навчають англійської і переробляють сміття: як на сході відновлюють підприємництво за гранти ООН
На платформі онлайн-освіти Почати.Бізнес стартувало голосування за відео проєкту Великі історії малого бізнесу. Це кампанія з популяризації підприємництва, яку вже 5 років поспіль проводить ООН ...
Додано:
Molodiya Festival
На платформі онлайн-освіти Почати.Бізнес стартувало голосування за відео проєкту Великі історії малого бізнесу. Це кампанія з популяризації підприємництва, яку вже 5 років поспіль проводить ООН спільно з фестивалем соціальної реклами Molodiya Festival.
Серія коротких роликів розповідає про бізнесменів із Донеччини, Луганщини та Запорізької області. Частина з них – переселенці, котрі залишили свої домівки й з нуля створили власну справу: хтось запустив бренд одягу, хтось відкрив хаб, а хтось має музей. Інші – переробляють сміття, розвивають туризм, очищують воду, ремонтують машини і лікують людей.
Автори відеороликів – молоді рекламісти й режисери, які зафільмували історії цих підприємців, щоб надихнути інших створювати власну справу. А ще для того, щоб показати людей, які, попри труднощі, створили бізнес, надають робочі місця та розвивають регіон.
За увесь час кампанії десятки бізнесів були зафільмовані та отримали промоцію. А вся Україна побачила, що на сході країни безліч цікавих ідей, людей і проєктів.
Наприклад, Ганна Чебан заснувала компанію з переробки пластикових відходів. Жінка давно мріяла зробити рідний Маріуполь чистішим. У місті й області є величезна проблема стихійних звалищ, а про сортування сміття раніше взагалі мало хто чув.
«У нашому місті немає сміттєпереробного заводу, але є кілька підприємців, які його частково замінюють – хтось переробляє скло, хтось пластикові пляшки, хтось папір, а я – плівку. Ми зараз тісно працюємо з об’єднаннями співвласників багатоквартирних будинків – це ж клондайк вторсировини. Закуповуємо у них сировину і розподіляємо між собою», – розповідає Ганна.
Гранули, отримані в результаті переробки, необхідні підприємствам, які виготовляють труби, пакувальні сітки, технологічні плівки, ємності для технічних рідин, меблеву фурнітуру.
Гуляйпільський краєзнавець Сергій Звілінський зайнявся підприємництвом, щоб зберегти одну з найстаріших будівель міста. Він створює музей-садибу родини Крігер, який буде присвячений дореволюційному Гуляйполю. Експонати до музею збирав, купував, віднаходив роками.
Також завдяки гранту Сергій відкрив у межах туристично-відпочинкового центру бар «Анархіст» та хостел. Бар оформили у стилі лофт: бетонна підлога, цегельні стіни, де збереглася рідна цегельна кладка. У хостелі можуть зупинитися дві людини.
Анастасія Муранова власниця школи англійської мови у Сєвєродонецьку. Англійську Анастасія почала вивчати у 5 років. Займалась щодня по дві години. У 6 років відкрила свою першу школу. За життя мала 6 різних бізнесів і різні місця роботи.
Школу англійської починала з 1 кімнати та 5 студентів. Тепер у підприємиці 3 школи і 800 студентів. «Мати свій маленький бізнес – це гасити пожежі, які палають усюди», – каже Анастасія.
Голосування за 15 свіжих історій триватиме до 23:59 19 березня 2021 р. За кожного учасника можна проголосувати один раз, а трьом найпопулярнішим відеороликам забезпечать промокампанію.