На Prometheus стартує курс «Нативна реклама»

Курс «Нативна реклама» відповідає на питання, як саме заробити медіа, особливо регіональному, та не втратити цікавість і довіру цільової аудиторії.

Додано:
prometheus

Prometheus
На Prometheus стартує курс «Нативна реклама»

На Prometheus стартує безкоштовний курс «Нативна реклама», який орієнтований на журналістів та керівників ЗМІ. Він відповідає на питання, як саме заробити медіа, особливо регіональному, та не втратити цікавість і довіру цільової аудиторії.

Нативна реклама в Україні дає сучасним медіа шанс вижити та розвиватися в наших непростих ринкових умовах . У межах курсу пояснюється, що таке нативна реклама, якою вона буває та як подати інформацію про бренд максимально органічно.

Автори курсу – Микола Балабан, видавець «The Village Україна» та засновник студії нативної реклами «Zdatni», і Дмитро Тужанський, консультант і медіатренер, який працював з такими брендами, як «Київстар», «Discovery Channel», «Microsoft Україна» та інші.

Курс буде цікавий у першу чергу редакторам, які шукають додаткові джерела заробітку для своїх видань, та працівникам рекламних відділів, а також журналістам і всім, хто прагне ефективно розповідати про себе, свій продукт або послуги, оволодіти методами привернення уваги до брендів.

Курс «Нативна реклама» створено за ініціативи офісу Координатора проектів ОБСЄ в Україні в рамках проекту «Підтримка реформування державних та комунальних друкованих ЗМІ».


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

У Харкові облаштують школи в протирадіаційних укриттях

Які проблеми є найгострішими для мешканців звільнених територій? Презентовано результати дослідження

Програма USAID «Мріємо та діємо» організовує навчання для дітей, що опинилися в складних життєвих обставинах

Понад 75 тисяч звернень. Юристи-волонтери з Кривого Рогу вже рік консультують ЗСУ, їхні родини та ВПО

Greencubator запускає навчання для майбутніх зелених підприємців

30 українських громад створять комунікаційні стратегії