На кінець 2020 року 65% редакцій медіа продовжують працювати віддалено – дослідження ІМІ

У грудні 2020 року 65% редакцій українських медіа працювали віддалено. Для порівняння: згідно з дослідженням ІМІ в травні 2020 року, віддалено працювали 47% редакцій. Такими є результати анонімного ...

тренінг онлайн вебінар
На кінець 2020 року 65% редакцій медіа продовжують працювати віддалено – дослідження ІМІ

У грудні 2020 року 65% редакцій українських медіа працювали віддалено. Для порівняння: згідно з дослідженням ІМІ в травні 2020 року, віддалено працювали 47% редакцій. 

Такими є результати анонімного адресного опитування медійників, що провів Інститут масової інформації 14–22 грудня 2020 року*.

5fe48e27cd7f0-pidsumky-2020-3

Під час опитування респондентів попросили вказати їхню заробітну плату за місяць у 2020 році, отриману від журналістської діяльності. Найвищими заробітки виявилися в київських медійників – у середньому 19 145 грн. Журналісти, що живуть в обласних центрах, отримують у середньому 10 830 грн, а журналісти в райцентрах – 8237 грн.

Цікаво, що зарплати чоловіків – респондентів опитування виявилися вищими на 11%, ніж зарплати жінок-респонденток, в обласних центрах і на 9% – у райцентрах.

Опитування показало, що працівники в штаті медіа в середньому отримують 12 864 грн на місяць, причому фрілансери заробляють 8962 грн за той самий період.  

22% опитаних журналістів вказали, що їхній фінансовий стан погіршився протягом 2020 року. Водночас 26% опитаних зазначили, що фінансовий стан покращився, а ще 42% – що їхній фінансовий стан ніяк не змінився**.

*Дослідження проводилося методом анонімного онлайн-опитування за інтерактивною структурованою анкетою, посилання на яку надсилали потенційним респондентам – журналістам і редакторам. Усього було отримано 185 відповідей від медійників. 83% – респонденти з регіонів України, 17% – з міста Києва. 63% жінок, 37% чоловіків. Дослідження проводилося протягом 14–22 грудня 2020 року. 

**Сума відповідей не дорівнює 100%, адже респонденти могли обрати кілька відповідей.

Проведення цього дослідження стало можливим завдяки підтримці американського народу, що була надана через проєкт USAID “Медійна програма в Україні”, який виконується міжнародною організацією Internews Network. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю ГО “Інститут масової інформації” та необов’язково відбиває думку USAID, уряду США та Internews Network.

 

Джерело: ІМІ.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Ресурсні центри для неурядового сектору Півдня України визначили пріоритетні сфери розвитку

У Житомирі обговорили Рік дії Закону «Про медіа»

Захоплююча подорож до внутрішнього ресурсу: підсумок майстер-класів від Центру АХАЛАР

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares