На Кабміні презентували запуск послуг Мін’юсту на poslugy.gov.ua

Онлайн-послуги Міністерства юстиції можна отримати на єдиному державному порталі адміністративних послуг poslugy.gov.ua. Про це сьогодні в ході виступу на засіданні Кабінету Міністрів повідомив ...

послуги
На Кабміні презентували запуск послуг Мін’юсту на poslugy.gov.ua

Онлайн-послуги Міністерства юстиції можна отримати на єдиному державному порталі адміністративних послуг poslugy.gov.ua. Про це сьогодні в ході виступу на засіданні Кабінету Міністрів повідомив Міністр юстиції Павло Петренко.

«Сьогодні я маю честь представити запуск наших онлайн-сервісів на єдиному державному порталі адміністративних послуг poslugy.gov.ua. Запуск послуг ми здійснюємо спільно з нашими колегами з Державного агентства з питань електронного урядування», – зазначив очільник Мін’юсту.

За його словами, це послуги, які мають величезний попит серед українських підприємців і українських громадян. Серед них – низка сервісів для фізичних осіб-підприємців у режимі он-лайн.

«І на сайті Он-лайн будинку юстиції, і на державному порталі з сьогоднішнього дня у повноцінному режимі діє можливість зареєструвати в он-лайн форматі себе як ФОП. Так само ми надаємо доступ до такої послуги як реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємство. Це надзвичайно популярна послуга, якою користуються близько 500 тисяч разів на рік.

Третя послуга для ФОП – припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця. Для того, щоб не стояти в чергах з документами і не просити бюрократів закрити вашу компанію, зараз ми надаємо таку можливість на урядовому онлайн-порталі», – поінформував присутніх Міністр юстиції.

Разом з тим, на порталі poslugy.gov.ua буде запущено два сервіси для юридичних осіб. Це онлайн-реєстрація юридичної особи та внесення відомостей про юридичну особу до реєстру.

послуги 1

«Сьогодні ми зробили ще один важливий крок на шляху до запровадження реального електронного урядування в України, – говорить Олександр Риженко, голова Державного агентства з питань електронного урядування України. – Доступні та прозорі, не корупційні, швидкі та зручні електронні адміністративні послуги – це те, що найбільше очікують громадяни та бізнес».

Результат надання електронної послуги з відповідним номером у єдиному реєстрі в електронній формі направляється суб’єкту господарювання. Також можливо перевірити факт реєстрації шляхом доступу до публічної інформації з єдиного державного реєстру.

Ініціатива реалізується за підтримки Швейцарсько-української програми «Електронне урядування задля підзвітності влади та участі громади», що виконується Фондом Східна Європа.

«В Європейському Союзі затверджено перелік з 20 базових послуг, які обов’язкові для запровадження в електронній формі. Серед них й послуги у сфері реєстрації бізнесу, – говорить Віктор Лях, Президент Фонду Східна Європа. – Наша мета сприяти становленню в Україні європейських стандартів якості з обслуговування громадян та бізнесу».

 

За інформацією Урядового порталу 


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Правоохоронці та фахівці місцевих громад Чернігівщини посилюють спроможність з протидії гендерно-зумовленому насильству

Участь громадян у процесах відновлення: кейс Березнегуватської громади (Миколаївщина)

Відбулась настановча сесія програми «Урядування в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення»

Курси англійської для переселенців стартують у 8 містах України

У Тернополі нагородили переможців всеукраїнського конкурсу «Золотий фліпчарт»

Високопілля в центрі уваги: початок роботи діалогової групи з відновлення