На Дніпропетровщині учениць та учнів старших класів навчають принципам гендерної рівності та проведенню інформаційних кампаній

В рамках проекту "БІГ. Безпека. Інклюзія. Гендер. Гендерний аудит як інструмент змін", який проводить Гендерний Клуб Дніпро, досвідчені вчені та експерти проводять онлайн-тренінги для школярів ...

pexels-engin-akyurt-3228878
На Дніпропетровщині учениць та учнів старших класів навчають принципам гендерної рівності та проведенню інформаційних кампаній

В рамках проекту “БІГ. Безпека. Інклюзія. Гендер. Гендерний аудит як інструмент змін”, який проводить Гендерний Клуб Дніпро, досвідчені вчені та експерти проводять онлайн-тренінги для школярів старших класів шкіл Дніпропетровської области з питань гендерної рівності, інклюзії та медіа-освіти.

Участь у тренінгах беруть учениці та учні старших класів, а також вчительки з п’яти шкіл міст Кам’янське, Павлоград, Жовті Води, Марганець, загалом – по три учасниці/учасника від кожного навчального закладу.

Марценюк
Тренінги для учасниць/учасників проекту, які вже провела відома вчена, гендерна дослідниця Тамара Марценюк, стосувалися дотримання гендерної рівності та подолання гендерних стереотипів в українському суспільстві, а також забезпечення гендерної рівності та недискримінації у школі. Учасники/-ці занять були дуже активні, з інтересом сприймали інформацію та з цікавістю долучалися до обговорення і проведення брейн-штурмів.

Олена Михайленко
Зараз розпочався наступний блок онлайн-тренінгів, який проводить досвідчена тренерка, кандидатка економічних наук, бізнес-консультантка Олена Михайленко. Тематика її виступів – інклюзія в освітньому процесі, визначення груп та особистостей, які потребують включення та підтримки, психологічна безпека в школі та протидія булінгу.

Штурхецький Сергій_
Наприкінці серпня тренінги з медіа-освіти проведе експерт з комунікацій Сергій Штурхецький. Він розповість про створення контенту та донесення його до аудиторії, планування та проведення інформаційних кампаній, принципи інформаційної безпеки. Учасники навчатимуться робити постери на соціально значущі теми та ефективно поширювати їх у соціальних мережах.

Нагадаємо, в рамках проекту “БІГ. Безпека. Інклюзія. Гендер” учениці/ученики шкіл опановують принципи рівності жінок і чоловіків, отримують знання про захист від насильства представниць/представників вразливих груп – дітей з інвалідністю, дітей з малозабезпечених сімей, представниць/представників національних/релігійних меншин тощо. Завдяки отриманим знанням та навичкам команди шкіл за підтримки досвідчених менторів створять та проведуть власні кампанії в соцмережах щодо гендерної рівності.

Також під час реалізації проекту “БІГ. Безпека. Інклюзія. Гендер”  пройде гендерний, інклюзивний, безпековий аудит навчальних закладів, результати якого оприлюднять наприкінці 2021 р. У підсумку буде розроблено Стратегію гендерної рівності, інклюзії та безпеки для навчальних закладів, що беруть участь у проекті.

***
Проект “БІГ. Безпека, інклюзія, гендер в освіті” реалізує ГО “Гендерний клуб Дніпро” за підтримки Уряду Канади в рамках проекту «Жінки України: залучені, спроможні, незламні», що впроваджується організацією ПАКТ.

Лого проекта ПАКТ

 


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

Захоплююча подорож до внутрішнього ресурсу: підсумок майстер-класів від Центру АХАЛАР

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році

Команда Центру АХАЛАР допомагає українцям знаходити вихід з кризових ситуацій