Мультик для безробітних про пошук роботи підкорює соціальні мережі

Мережею Інтернет активно шириться мультсеріал про ефективний пошук роботи, розроблений при підтримці Державної служби зайнятості. Мультсеріал складається із 24 серій тривалістю по 2-3 хвилини. Він ...

1439212572_262735
Мультик для безробітних про пошук роботи підкорює соціальні мережі
Мережею Інтернет активно шириться мультсеріал про ефективний пошук роботи, розроблений при підтримці Державної служби зайнятості. Мультсеріал складається із 24 серій тривалістю по 2-3 хвилини. Він наповнений жартами та корисними порадами про те, як складати резюме, вести себе на співбесіді, як правильно визначити розмір бажаної заробітної плати та багато іншого. Серії виходять у мережі Інтернет щовівторка та публікуються у соціальних мережах, в тому числі і на сторінці cлужби зайнятості у Facebook.Це перший в Україні розважально-освітній анімаційний серіал для дорослої аудиторії, який не має аналогів в пост-радянському просторі.Крім мережі Інтернет, мультсеріал також демонструється безробітним під час семінарів про пошук роботи у центрах зайнятості по всій Україні.”У такий спосіб ми хочемо активізувати безробітних до пошуку роботи. Мотивувати і підбадьорити, якоюсь мірою. Ми заходимо з іншого боку і показуємо, що розуміємо проблеми шукачів роботи, готові допомагати і підказувати. А форма, яку ми для цього обрали, надзвичайно ефективна – говоримо просто про складне“, – пояснив заступник Голови Державної Служби зайнятості (Центрального апарату) Сергій Кравченко.За його словами, правильно оформлене резюме – це 50% успіху при працевлаштуванні, тому цьому треба вчитися.

До слова, проект ініційовано студією пояснюючого відео «Синяя Лошадь» за підтримки Державної служби зайнятості (Центрального апарату) та інформаційної підтримки Міжнародного кадрового порталу HeadHunter Україна (hh.ua).

 
Джерело: Відділ комунікації з громадськістю та ЗМІ 
Державної служби зайнятості (Центрального апарату)


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Відчуття безпеки та інструменти впливу на його поліпшення: результати апробації у трьох громадах

Впровадження принципів сталого розвитку в Україні поки на початковій стадії, але головне – це залучати громади

На Хмельниччині провели дослідження розвитку соціального підприємництва у регіоні

Молодь Ріпкинської, Городнянської та Менської громад вчились впливати на життя своїх громад

Опитування громадських організацій від Представництва ЄС в Україні

У Городнянській громаді визначали сильні сторони та можливості для розвитку