Молодіжне соціальне підприємництво: наскрізна тема навчального візиту до Львова

Впродовж 8-13 липня до Львова завітали 20 хлопців та дівчат з п’яти областей України. Підлітки з різних регіонів, з різною освітою мали одну спільну мету — більше дізнатися про особливості ...

66597895_2895128870516944_5540729788634759168_n
Молодіжне соціальне підприємництво: наскрізна тема навчального візиту до Львова

Впродовж 8-13 липня до Львова завітали 20 хлопців та дівчат з п’яти областей України. Підлітки з різних регіонів, з різною освітою мали одну спільну метубільше дізнатися про особливості започаткуванні та розвитку молодіжного соціального підприємництва

Разом з координаторами візиту та запрошеними гостями-тренерами та власниками соціальних підприємств всі учасники та учасниці змогли не тільки почути багато актуальної інформації, але й практично використати цей потенціал при творення власних командних проектів. Вже на початку візиту всі учасники були поділені на чотири команди, які мали напрацювати по одній ідеї життєздатного соціального підприємства. 

Проектна менеджерка Інституту міста та координаторка візиту Юліана Саврук

“Останні чотири роки Інститут міста активно займається підтримкою наявних соціальних підприємств та команд, які мають дуже круті ідеї таких бізнес проектів. Нам вдалося реалізувати чимало навчань у форматі шкіл, а ще ми спільно з міжнародними партнерами були надавачами грантових підтримок  для декількох соціальних бізнесів Львова та інших міст України. Навчальний візит для молоді з теми соціального підприємництва вкотре переконав нашу команду, що ця сфера діяльності є досить актуальною та максимально цікавою для усіх вікових категорій. Будемо рухатися далі!”

Всі теми, виїзди та екскурсії були базою для продукування та опису власних бізнес-ідей. Спільно з менторами та тренерами учасники_ці навчалися брейнштормити ідеї, визначати пріорітети та грамотно описувати власні бізнес бажання. А ще підкріплювали щоденну працю практикою по маркетингових та  PR – комунікаціях. Звісно не обійшлося без тренінгу креативної презентації власних ідей, адже круті ідеї варто гідно представити громаді. потенційним інвесторами чи іншій цільовій аудиторії.

А ще в програмі візиту були екскурсії на неформальні зустрічі з творцями креативних львівських просторів та дієвих соціальних підприємств: Центр Шептицького, Турклуб “Манівці”, Festrepublic  та інші.

“Мабуть очевидним є те, що загальний розвиток нашого суспільства залежить від інноваційності бізнес-середовищ, здатності робити прориви у своїх галузях, впроваджувати нові механізми взаємодії людини, природи та техніки. В цьому контексті, найбільш продуктивними для генерування ідей та здатності ризикувати вміють підлітки молоді та хоробрі. Для цієї категорії дуже важливим є якісна освіта, в нашому випадку  бізнес освіта. Саме тому, в цьому проекті ми поставили собі за мету дати учасникам мінімальний базис знань та кейсів для успішного запуску своєї соціально-орієнтованої справи. Чого, за рахунок тренінгів, майстер-класів ми й досягли.коментує Олег Малець, в.о. директора Львівського міського молодіжного центру.

 

Цей проект був реалізований командою Інституту міста спільно з Львівським міським молодіжним центром, Фондом Східної Європи та Громадською організацією ChildFund Deutschland e.V за фінансової підтримки Федерального Міністерства економічної співпраці та розвитку Німеччини.


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Як зробити відпочинок безпечним: поради від Координаційного офісу безпеки

Гуманітарні організації змушені припиняти роботу в Україні через брак коштів

Думай глобально, дій локально!

Правовий самозахист журналістів. Перешкоджання журналістській діяльності

Екологічні та інноваційні проекти Мережі хабів

Освітній літературний проект про свободу та інакшість