Людмила Шиліна про роботу кар’єрних радників у Смілі

Зараз у Смілянському міськрайонному центрі зайнятості працює 5 кар’єрних радників. Вони обслуговують понад 600 зареєстрованих безробітних та більше 700 людей, які шукають роботу, з міста і району.Про ...

Додано:
Angelina Khomenko

Шиліна(914)
Людмила Шиліна про роботу кар’єрних радників у Смілі

Зараз у Смілянському міськрайонному центрі зайнятості працює 5 кар’єрних радників. Вони обслуговують понад 600 зареєстрованих безробітних та більше 700 людей, які шукають роботу, з міста і району.

Про кар’єрних радників розповідає Людмила Шиліна, заступниця директорки Смілянського міськрайонного центру зайнятості. Свою кар’єру почала 21 рік тому: «Я пройшла конкурсний відбір на посаду спеціаліста ІІ категорії відділу надання соціальних послуг з працевлаштування. Потім стала спеціалістом І категорії, за цим – провідним спеціалістом, головним спеціалістом, заступницею начальника відділу, начальницею відділу. З 2015 року на посаді заступниці директорки центру зайнятості. Тобто, кар’єрний ріст у центрі зайнятості можливий».


 Які якості вам допомагали рухатися кар’єрними сходами?

Головне – відмінно виконувати свої обов’язки та слідкувати за змінами у законодавстві, вивчати нове. І звичайно – любити свою роботу, поважати колег та тих, з ким ми співпрацюємо.

Які нові зміни відбулися у роботі центру зайнятості?

В січні 2019 року запроваджено інститут кар’єрного радника. Ця новація забезпечує покращення якості послуг. Так, для кожного безробітного розробляється індивідуальний план працевлаштування, який збалансовує потреби роботодавців із запитами шукача роботи.

Яку роботу виконують кар’єрні радники?

Кар’єрний радник – це наш співробітник, який сприяє підвищенню конкурентоспроможності безробітних для комфортного працевлаштування. Для цього спочатку проводиться профілювання. Це визначення мотивації та можливостей працевлаштування:  досвід роботи, вміння, навички, відповідність професійних якостей вимогам ринку праці, наявність підходящих вакансій. На основі цих даних, розробляється індивідуальний план працевлаштування – це перелік дій кар’єрного радника та зареєстрованого безробітного. Потім цей план роздруковується у двох примірниках та підписується за погодженням між кар’єрним радником та зареєстрованим безробітним. Один екземпляр цього плану залишається у кар’єрного радника. Інший – у шукача роботи.

Якими можуть бути пункти цього індивідуального плану?

Кожен безробітний виконує тільки ті дії, які персонально йому допоможуть повернутися на ринок праці. Кар’єрний радник надає інформаційні та консультаційні послуги щодо працевлаштування. Запрошує відвідати різноманітні тренінги та семінари від центру зайнятості: щодо техніки чи джерел пошуку роботи, щодо підготовки резюме, відео-резюме. До речі, у нашому центрі зайнятості є спеціально відведена зона для запису відео резюме, є необхідне обладнання та фахівці, які допоможуть бажаючим. На тренінгах та семінарах можна навчитися самопрезентації, технікам особистісного росту, гендерної рівності, інклюзії, щодо провадження підприємницької діяльності тощо.

Є можливість пройти он-лайн тестування щодо професійної орієнтації. Буває так, що безробітні бажають змінити фах. Для них ми пропонуємо безкоштовне  навчання у Центрах професійно-технічної освіти.

Кар’єрний радник запрошує відвідати заходи за участю роботодавців: ярмарки вакансій, дні відкритих дверей центру зайнятості, навчальних закладів, підприємств.

Як контактують між собою карєрний радник та безробітний?

Зазвичай, комунікація відбувається у центрі зайнятості. Періодичність та кількість зустрічей визначаються кар’єрним радником та безробітним відповідно реалізації пунктів індивідуального плану працевлаштування та потреб ринку праці. Наприклад, кар’єрний радник може телефоном попередити про появу підходящої вакансії, нового семінару, ярмарки вакансій чи іншого заходу. Також у нас діє сторінка у мережі фейсбук, де безробітні можуть ознайомитися з інформацією про заходи, нові вакансії, звертаються у особистих повідомленнях. Відповідно до законодавства, безробітний зобов’язаний відвідувати центр зайнятості, у якому він зареєстрований, не рідше, ніж один раз на 30 календарних днів. Якщо за поважної причини не вдалося відвідати центр зайнятості у встановлений час, то потрібно звернутися до кар’єрного радника не пізніше ніж у день, що настає після дії таких причин. Із собою потрібно мати документ, який підтверджує обставини, документ, що підтверджує особу та трудову книжку.

Смілянський міськрайонний центр зайнятості запрошує до співпраці: звертатися до кар’єрних радників можна щодня (крім вихідних) з 8:00 до 17:00.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

У ліцеї на Сумщині з’явилася модернізована система вентиляції, що забезпечує комфортні умови для навчання

В Україні представили унікальний посібник для молодіжних центрів

Козелецька громада пише стратегію розвитку за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Планування розвитку територіальної громади

У Чорнобаївській громаді на Херсонщині буде реалізовано 4 проєкти, запропоновані мешканцями

Новий безоплатний курс про терапевтичне письмо від Ірени Карпи