Львівський ЦНАП мешканці оцінили позитивно

Нещодавно Фонд «Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва», на замовлення Центру політико-правових реформ, проводив опитування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) у 10 ...

ЦНАП
Львівський ЦНАП мешканці оцінили позитивно

Нещодавно Фонд «Демократичні ініціативи імені Ілька Кучеріва», на замовлення Центру політико-правових реформ, проводив опитування відвідувачів центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) у 10 містах України: Києві, Дніпропетровську, Львові, Харкові, Рівному, Хмельницькому, Черкасах, Полтаві, Луцьку, Миколаєві.

Загалом було опитано 1083 респонденти у кожному з цих центрів за методикою екзит-полу (на виході з центру, респонденти добиралися з певним кроком). До проведення опитування були залучені активісти ГО «ОПОРА».

Відтак, абсолютна більшість респондентів у Львові, що взяли участь в опитуванні, зверталася минулого року до Центру надання адміністративних послуг з метою отримання конкретної послуги – у 72,6% випадків, в той час як для отримання інформації та консультації – 27,4%. При цьому більшості опитаних користувачів послуг (53,2%) вдалося повністю вирішити питання, з яким вони звернулися. Ще 36,4% зазначили, що питання не вирішене, але є в процесі вирішення. Це дость позитивний результат, порівняно, наприклад, з Полтавою, де цілковито вдалося вирішити питання лише 22,4% опитаних, у Луцьку – 44,8 %.

Цікаво, що для отримання адміністративної послуги у місті Лева 57,1% з опитаних громадян достатньо було одного звернення до органу влади. Для порівняння, у Києві вирішили справу за 1 раз лише 20%, в Харкові – 35,4%, у Черкасах – 40,2 %. Також у Львові була зафіксована тенденція до зниження черг на отримання послуги чи консультації. 29,2% мешканців взагалі не довелося чекати, 28,3% – чекали до 10 хв. Лише 12,3% городян довелося чекати в черзі до 30 хв.

Порівняно з 2013 роком, рівень задоволення мешканців привітністю та компетентністю працівників Центру надання адміністративних послуг у Львові збільшився. Зокрема, у 2014 році привітністю працівників задоволені 97,2% відвідувачів і незадоволені – 2,8%. Рівнем компетентності працівників Центру задоволені 95,3%, незадоволені – 4,7%.

Також відвідувачі Центру надання послуг у Львові в переважній більшості задоволені інформативністю вивісок при вході до приміщення та наявністю інших вказівників, наявністю стендів з інформацією, зразками документів, наявністю інформаційних карток послуг, доступністю бланків, формулярів, облаштуванням місць для очікування, загальним станом приміщення, а також режимом роботи органу.

Автор : Ігор Галущак


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Новий безоплатний курс про терапевтичне письмо від Ірени Карпи

В американському університеті презентували виставку з історії «Щедрика»

Клуб Добродіїв шукає менторів/ок для участі в проекті підтримки підлітків

"Майбутнє конкурентоспроможності Європи" та його уроки для євроінтеграції України

Рейтинг інституційної спроможності відновлення малих і середніх громад до 150 тис. мешканців на прикладі Дніпропетровської області (пілот)

Кодимська громада розпочала розробку стратегії розвитку