Кияни змусили КМДА відмовитись від планів розширення Голосіївського проспекту

8 листопада 2016, міські активісти прийшли під КМДА, аби “вилікувати” столичних можновладців від вірусу “транспортної істерики”. Учасники акції були одягнені у медичні халати, мали лікарські засоби ...

unnamed (13)
Кияни змусили КМДА відмовитись від планів розширення Голосіївського проспекту

8 листопада 2016, міські активісти прийшли під КМДА, аби “вилікувати” столичних можновладців від вірусу “транспортної істерики”. Учасники акції були одягнені у медичні халати, мали лікарські засоби та ноші. Кияни вимагали від міських управлінців відмовитися від планів з розширення Голосіївського проспекту до 8 смуг безперервного руху. Під час проведення акції частина активістів разом з журналістами зайшли до приміщення міської адміністрації, аби оголосити свої вимоги київським чиновникам.

Під тиском громадськості до активістів вийшов керівник Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Сергій Майзель, який повідомив присутніх про те, що в КМДА спростовують плани по розширенню дороги на Голосіївському проспекті до 8 смуг. Натомість рух на проспекті оптимізують та зроблять одностороннім, з контрсмугою для громадського транспорту, і це рішення напередодні акції протестували на транспортній моделі Києва.

“Ми, як громадськість, і надалі будемо контролювати дії міської влади, вимагати, щоб вони у своїх діях були послідовними, та дотримувалися задекларованої Нової транспортної політики міста Києва, в якій пріоритет є пішохід, велосипед та громадський транспорт. Ми підтримуватимемо рішення, направлені на розвиток безпечних та екологічних способів пересування містом та на розвиток Києва як європейської столиці”, – зазначає координаторка кампанії Екоцентру “Звільни смугу” Марія Сторчило.

“Заохочення жителів до користування велосипедом для повсякденних поїздок і розвиток громадського транспорту вирішує проблему перевантаженості доріг Києва. Натомість, створення в місті “магістралей неперервного руху” відлякує потенційних користувачів велосипеда. Високі швидкості на магістралях безперервного руху є причиною збільшення ДТП, як між авто, так і за участю пішоходів”, – додає Анастасія Макаренко, виконавчий директор Асоціації Велосипедистів Києва.

Нагадаємо, що 2 листопада на своїй сторінці Facebook заступник мера Києва Ілля Сагайдак оприлюднив плани з розширення Голосіївського проспекту до 8 смуг безперервного руху з підземними переходами. Таке рішення могло б призвести до збільшення кількості ДТП, погіршення якості повітря та збільшення кількості хворих на інфаркти, астму та рак легенів, збільшення автомобілепотоку та шумового забруднення в місті, ускладнення ситуації з паркуванням та можливого знищення частини території Національного природного парку “Голосіївський”.


Джерело: Національний екологічний центр України.


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Відчуття безпеки та інструменти впливу на його поліпшення: результати апробації у трьох громадах

Впровадження принципів сталого розвитку в Україні поки на початковій стадії, але головне – це залучати громади

На Хмельниччині провели дослідження розвитку соціального підприємництва у регіоні

Молодь Ріпкинської, Городнянської та Менської громад вчились впливати на життя своїх громад

Опитування громадських організацій від Представництва ЄС в Україні

У Городнянській громаді визначали сильні сторони та можливості для розвитку