Влітку програма USAID «Мріємо та діємо» у партнерстві з Міністерством молоді та спорту та SAAD (Social Аwareness Ads Festival) запустили проєкт #Країнотворці: історії молоді, яка творить країну на ...
Влітку програма USAID «Мріємо та діємо» у партнерстві з Міністерством молоді та спорту та SAAD (Social Аwareness Ads Festival) запустили проєкт #Країнотворці: історії молоді, яка творить країну на платформі diemo.in.ua. Цей проєкт збирає та розповідає історії молодих активістів, громадських діячів та волонтерських ініціатив.
Серед героїв і героїнь платформи – Ольга Белицька та її ініціатива “Б’юті-волонтери”. Це команда майстрів і майстринь індустрії краси, які безкоштовно надають свої послуги на звільнених від загарбників територіях.
Майстри раз на тиждень навідуються до чергового деокупованого населеного пункту і розгортають там точку турботи про себе. Для людей, які багато часу просиділи в підвалах та погребах, це – хай тимчасове, але повернення до нормального життя і відчуття ґрунту під ногами.
А ще є історія ініціативи галереї «Асортиментна кімната» з Івано-Франківську, співробіткники та волонтери якої евакуюють мистецькі твори, яким загрожує знищення чи викрадення росіянами. З початком повномасштабної війни галерея стала тимчасовим прихистком для сотень картин, які евакуювали з гарячих точок. На початку червня у сховищах галереї вже було близько 600 робіт від 25 художників та художниць.
Ще один герой платформи – Павло – до початку повномасштабної війни був музичним продюсером, у своїй студії звукозапису він допомагав створювати хіт «Гуси» Вельбоя. Зараз Павло − один із найактивніших та найдієвіших волонтерів Охтирщини. Закупівля захисного обладнання для військових, тепловізорів, біноклів, аптечок та гуманітарна допомога цивільним – тепер це його основна діяльність.
У найважчі березневі дні повномасштабної війни, під час бомбардувань російськими окупантами Охтирки, у Павла разом із друзями виникла ідея створити мерч «Місто-герой». Це авторський малюнок пляшки «коктейлю молотова» або бандера-смузі. В Охтирці їх робили для росіян у найпоширенішій міській тарі – банках з-під охтирського пива. Тепер футболки із цим артом користуються попитом не тільки в Охтирці – їх замовляють навіть з Європи. Частина коштів від продажу йде на потреби Збройних Сил України та територіальної оборони.
Це лише декілька історій того, який внесок у боротьбу, теперішнє та майбутнє робить українська молодь.