Комунікація соцпроєктів: три кейси, які працюють

Днями, в рамках презентації проєкту «Правдива історія», в urban space 500 відбулася лекція про комунікацію соцпроєктів. Ділимось кількома кейсами з почутого від арт-директора Руслана Петрова.Кейс SEA ...

Додано:
Molodiya Festival

Комунікація соцпроєктів: три кейси, які працюють

Днями, в рамках презентації проєкту «Правдива історія», в urban space 500 відбулася лекція про комунікацію соцпроєктів. Ділимось кількома кейсами з почутого від арт-директора Руслана Петрова.

Кейс SEA SHEPHERD: RESIZE MY HOME

Проблема: поневолення дельфінів, утримання їх у дельфінаріях чи басейнах є не природнім і дуже складним середовищем проживання для них.

Ідея: Resize My Home це інноваційна кампанія з підвищення обізнаності про життя дельфінів. Сайт із підтримкою WebGL дозволяє грати з 3D-анімованими дельфінами, які плавають у веб-браузері. Коли ми зменшуємо їхній майданчик, змінюючи розмір вікна веб-переглядача, то дізнаємося про руйнівні наслідки полону для дельфінів. Дивіться кейс

Кейс TBWA/Helsinki. Social distancing plushies

Проблема: Нещодавно влада Фінляндії сповістила про те, що друга хвиля коронавірусу офіційно настигла південну Фінляндію, а саме регіон Уусімаа. У регіоні ввели суворіші обмеження, включаючи носіння масок і соціальну дистанцію. Також у разі неефективності цих обмежень влада обіцяла ввести більш суворі правила на різдвяні свята.

Ідея: Група HOK-Elanto, яка керує гіпермаркетами Prisma у Південній Фінляндії, вирішила показати, що соціальна дистанція може бути позитивною. Разом із постачальником автобусних послуг Savonlinja креативники посадили плюшевих попутників в автобуси. Іграшки постійно оброблялися і після поїздок в автобусах їх передали у дитячу лікарню Гельсінкі. Дивіться відео

Кейс BAD NEWS ABOUT THE GENDER PAY GAP

Проблема: AAUW (Американська асоціація університетських жінок) вразила приголомшливою статистикою: жінка заробляє 79 центів за кожен долар, який заробляє чоловік. Але це лише в Америці, в окремих країнах статистика може бути ще гіршою.

Ідея: Це означає, що жінка повинна працювати довше, щоб зробити те саме, що і її колеги-чоловіки. Ось який іронічний вигляд це може мати.

Більше кейсів дивіться тут, читайте про соцрекламу тут.


Тематика публікації:                  

Останні публікації цього розділу:

Молоді громадські організації та ініціативні групи можуть розробити проєкти та отримати грант на їхню реалізацію

На Луганщині жінки навчаються розвитку підприємництва в умовах пандемії

На Донеччині ветеранів АТО навчають стратегії пошуку роботи

Дотримання права на реабілітацію жертв катувань в Україні, огляд досвіду недержавних суб'єктів в Україні та Грузії щодо забезпечення права на реалізацію та міжнародні стандарти

“Забудьте про пільги” – керівники інклюзивних пекарні та IT-компанії поділилися своїм досвідом, як робити соціальний бізнес

Влада VS громада: успішний приклад проведення Публічних консультацій в Острозі