Інструкція з залучення людей до проєктів та адвокаційних кампаній

Ініціатива з розвитку якісного залучення “Makitra” створила коротку, практичну інструкцію з застосування інструменту "Колесо залучення". Переглянути та завантажити інструкцію можна за цим посиланням: ...

Додано:
jmenka

pexels-fauxels-3184436 (1)
Інструкція з залучення людей до проєктів та адвокаційних кампаній

Ініціатива з розвитку якісного залучення “Makitra” створила коротку, практичну інструкцію з застосування інструменту “Колесо залучення”. Переглянути та завантажити інструкцію можна за цим посиланням: https://bit.ly/3e92Pv2

КОЛЕСО ЗАЛУЧЕННЯ

Даний інструмент створений для планування та реалізації стратегій залучення людей до діяльності організацій, проєктів та кампаній. Інструмент створений на основі власного десятирічного досвіду і річному дослідженню громадських організацій Європи та Азії, яке проводили засновники ініціативи Євгенія Кравченко та Денис Цуцаєв.

Дослідження проводили у 2018-2019 рр. і вивчали досвід тих організацій, які якісно взаємодіють зі своєю спільнотою, розбудовують багаторівневу взаємодію зі спільнотою, впливають на зміни у суспільстві завдяки участі людей та спроможні мобілізувати велику кількість людей у разі потреби.

Колесо залучення складається з 6 основних секторів: 

  • команда і діяльність;
  • визначення потреби;
  • привернення уваги;
  • випрацювання довіри;
  • спонукання до дії;
  • аналіз та трансляція впливу. 

У даній інструкції кожен сектор описаний окремо разом з направляючими запитаннями для їх планування. Завантажуйте інструкцію за цим посиланням: https://bit.ly/3e92Pv2

Більше інструментів з залучення від Ініціативи Makitra ви можете знайти за цим посиланням: https://linktr.ee/Makitra


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Амбулаторія на Херсонщині за 33 мільйони: черговий сумнівний підрядник

СЦГІ разом із партнерами ініціювали в британському парламенті обговорення репарацій на користь України

У Львові відбулася візійна зустріч для регіональних асоціацій громадських ініціатив

Digital Solution у протидії туберкульозу

Онлайн-курс від Prometheus: “Лідерство у команді: Становлення лідера”

Через нові тютюнові та нікотинові вироби вживання тютюну серед дітей зросло на 18% – результати опитування ВООЗ

  • Anika✓ᵛᵉʳᶦᶠᶦᵉᵈ

    Ι ԝаոt tо fіոⅾ а ⅿаtսrе ⅿаո. Fіոⅾ ⅿе οո thе ѕіtе
    http://lovesingle.xyz/id/8934491169
    2xjQXGqL8Jvnx2atzFu0wxUXWNn4wZQLrFV0rK0g0