Хто і скільки заробляє на “висвітленні” роботи Львівської міської ради?

Чи цікавить людей інформація про ворожнечу депутатів з міським головою, кого депутати вигнали з сесійної зали міської ради, і чи виступають вони за або проти радянської символіки? А як щодо статей ...

знак питання
Хто і скільки заробляє на “висвітленні” роботи Львівської міської ради?

Чи цікавить людей інформація про ворожнечу депутатів з міським головою, кого депутати вигнали з сесійної зали міської ради, і чи виступають вони за або проти радянської символіки? А як щодо статей про святкування дня українського регбі чи дня доброти у Львові?

Чи, можливо, громадяни більше цікавляться відкриттям нового дитячого садка чи майданчика, ремонтом доріг, оплатою комунальних послуг, прийняттям нових цільових програм, чи проведенням інших заходів в місті?

Все ж таки, які матеріали і за якою ціною міська рада замовляє в місцевих ЗМІ?

В рамках Програм висвітлення діяльності міської ради, її виконавчих органів, посадових осіб та депутатів у засобах масової інформації у 2011-2012 роках міська рада виділила 1 млн. 300 грн. на підготовку відповідних матеріалів.

Львівська обласна державна телерадіокомпанія (ЛОДТРК) (генеральний директор, Ярослав Климович) отримала 100 000 грн. за виготовлення програм “Чия влада”, темами яких були: “Депутати у гуртожитку від Іскри”, “Депутати нагороджують дітей”, “Депутати про досвід Грузії”, “День міста урочиста сесія ЛМР”, “Тарифи у Львові та їх доцільність”, “Витік води вул. В. Великого”, “Депутати радяться про тарифи” та ін.

ПрАТ “Видавничий дім “Високий замок” (газета “Високий замок”) (головою правління ПрАТ є Наталія Балюк, головний редактор “Високого замку” з 2006 року. Балюк є дружиною народного депутата Степана Курпіля) отримало 80 000 грн.за публікації: “Як ви відзначаєте день доброти”, “VIP-вілла біля парку “Цитадель”, “Інтернаціоналізм чи русифікація”, “Доторкнись до Квітки-Цісик”, “Щоб львів’яни з гордістю дивилися на синьо-жовтий стяг”, “Знання історії України — книжки у подарунок”, “Українському регбі — 90 років”, “Старшокласникам новий посібник з історії”, “Новий дитячий майданчик — розвага для дітей і втіха для батьків” та ін.

Та найбільш дивною видається публікація під назвою “Нехай депутати міськради спершу розберуться зі своїми гомосексуалістами”.

ТзОВ “Західна інформаційна корпорація” (з 2012 року керівник Дмитро Добродомов) заробило 112 000 грн за розміщення таких інтернет-публікацій: “Львівські депутати звинувачують у транспортному колапсі міського голову”, “Депутати силою випхали “начальника транспорту” Жука з сесійної зали ЛМР”, “Депутатів Львова обурила реклама “Катина любов” і “Оранжевий верблюд”, “УДАР готовий ініціювати відставку Садового і розпуск ЛМР”, “Депутати Львова взялися за імпічмент Президенту” тощо.

Газеті “Новий погляд” (Засновником газети є ГО “Нові люди”, керівником якої є депутат Львівської міськради Володимир Гірняк) виділено 10 000 грн на статті про національну ідею:“Корупція: боротьба чи імітація?”, “Про 9 травня”, “Ми будь-якими засобами зупинимо марш “Руського единства”, “Пам’ятник Бандері як мірило націоналізму”, “Підприємці не зможуть сплачувати понад 500 гривень” тощо.

Інформаційне агенство “Медіастар”(керівник ФОП Зоряна Павлишин) отримало 38 000 грн на виготовлення матеріалів, про незадовільну роботу міського голови та виконавчого комітету- “Те, що робить міський голова – це якась стратегія проти міста”, “Впровадження транспортної схеми Садового вкотре визнано протиправним”, “Садовий ігнорує ухвали про обмеження премій і доплат йому та його заступникам”, “Команда Садового довела виконання бюджету розвитку до критичного стану”, “Депутат ЛМР вимагає у прокуратури перевірити нерухомість сім’ї Садового” та ін.

А також вихваляння активної роботи депутатів – “Депутати вимагають відновлення трансляції “Левеня” на 12 каналі”, “Львівські депутати вимагають відновити популярні нічні поїзди”, “Депутати ЛМР запропонували програму захисту і розвитку української мови”, “Депутати ЛМР вимагають не допустити тотального впливу влади на засоби масової інформації” та ін.

Висвітлювали такі теми й інформаційне агенство “ТзОВ “Престайм.ком.юа” та Інтернет-видання “Львівський портал”. Так, ТзОВ “Престайм.ком.юа” (засновник Володимир Андрусів) за 33 000 грн. публікувало в мережі Інтернет статті: “Фальшивий Огура”, “Готель може зруйнувати центр Львова”, “Свобода” знайшла один із архівів УПА”, “Львівська міська рада вимагає негайно відпустити Тимошенко і відновити героїзм Бандери і Шухевича”, “Довідник “Хто є хто” про всіх депутатів”, “Контролююча і безконтрольна “Свобода”, “Садовий дав доручення, щоб музики в маршрутках не було” тощо.

Інтернет-видання “Львівський портал”(засновник ФОП Юрій Лобан) заробив 30 928 грн. за такі інтернет-публікації: “У мерії натрапили на ще одне незаконне будівництво у парку?”, “На Левандівці відкрили дитячий майданчик”, “Депутати ЛМР зацікавились масовим отруєнням собак”, “Депутати вимагають звільняти водіїв-хамів”, “Хтось повинен піти: або Садовий, або депутати”, “Депутат ЛМР хоче навести лад з музикою на львівських вулицях”, “Депутати ЛМР провели урочисті збори до Дня незалежності” та ін.

ТзОВ “Професійна ліга” Газета “Львівська пошта” (керівник Анатолій Забарило, депутатат Львівської міської ради 5-го скликання) отримало 47 500 грн за випуск статей: “Некролог Ірині Калинець”, “Некролог Марії Вульчин”, “Ювілей регбі в місті Леві”, “Чи замайорить червоний стяг над Галичиною”, “Без мерського звіту”, “Сто днів заяв”, “Громада міста дала добро для УКУ” тощо.

Виконавцями послуг з висвітлення діяльності міської ради виступали й радіостанції.

Так, ТзОВ “РА “Люкс” (засновник Ірина Шинкаренко) за 40 000 грн висвітлювало діяльність депутатів(про архів УПА, трамвайний парк, соціальні зупинки, подарунки від депутатів до 1 вересня); ТзОВ “Галичина”(директор Олександра Гнатик, перебуває під контролем братів Дубневичів) за 40 000 грн. випустило радіосюжети про звіти про роботу депутатських комісій, чергової сесії ЛМР, про рішення чергової та позачергової сесій ЛМР, про ініціативи депутатів ЛМР. Також висвітлено про роботу чергових і позачергових сесій: про питання бюджету Львова, фінансування працівників ЛМР, ремонту доріг, маршрутної мережі міста, вартості проїзду в громадському транспорті, позиції депутатів щодо державної мовної політики тощо.

В свою чергу ТзОВ “ТРК “Львівська хвиля” (керівник Віктор Іваницький) висвітлило за 40 000 грн. такі сюжети: “Віднайшли один із архівів УПА”, “Подарунки до Першого вересня львівським школам”, “Позачергова сесія ЛМР”, “Урочиста сесія ЛМР”, Соціальні транспортні зупинки”, “Депутати закидають львівським археологам халатність при дослідженні місць поховань”, “У Львові святкуватимуть день народження українського і польського регбі”, “Радянська символіка у Львові поза законом” та ін.

Висновки кожен для себе робить сам. Але таке зухвале витрачання немалих коштів міською радою та ЗМІ не мало б залишатись непоміченим. Чому ж дотепер за кошти громадян готують матеріали, які не є їм потрібними і цікавими?

Джерело : Громадський портал Львова

Автор : ІПЦ “Наше право”


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Поліцейські, освітяни і ОГС обговорили результати спільної трирічної роботи за підтримки ЄС над створенням безпечного цифрового середовища для дітей

У ліцеї на Сумщині з’явилася модернізована система вентиляції, що забезпечує комфортні умови для навчання

В Україні представили унікальний посібник для молодіжних центрів

Козелецька громада пише стратегію розвитку за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Планування розвитку територіальної громади

У Чорнобаївській громаді на Херсонщині буде реалізовано 4 проєкти, запропоновані мешканцями