Громадський контроль і Патрульна поліція: як це працює

Продовжуємо інформувати про це, як працює (а чи не працює) у різних регіонах країни передбачений законодавством громадський контроль органів Національної поліції. Згідно з розділом VIII ...

images (1)
Громадський контроль і Патрульна поліція: як це працює

Продовжуємо інформувати про це, як працює (а чи не працює) у різних регіонах країни передбачений законодавством громадський контроль органів Національної поліції.

Згідно з розділом VIII (“Громадський контроль”, ст.86-89) Закону України “Про Національну поліцію”, зокрема:

  • керівники територіальних органів поліції мають щорічно звітуватися перед відповідними громадами, оприлюднювати звіти;
  • органи місцевого самоврядування можуть висловити недовіру керівнику відповідного територіального органу поліції, така резолюція може бути підставою звільнення керівника вищим керівництвом;
  • керівники територіальних органів поліції мають не рідше як раз на два місяці проводити відкриті зустрічі з представниками органів місцевого самоврядування;
  • “поліція взаємодіє з громадськістю шляхом підготовки та виконання спільних проектів, програм та заходів для задоволення потреб населення та покращення ефективності виконання поліцією покладених на неї завдань”.

Громадська організація “Чорноморська миротворча мережа”, займаючись безпековими студіями і вважаючи належну комунікацію між “силовими структурами” та суспільством вельми важливим складником національної безпеки, вирішила поцікавитися, як працюють (чи не працюють) ці норми закону, за підсумками 2016-го року. Опитавши всі головні управління Нацполіції та центральний апарат, ми оприлюднюємо відповіді, надаючи читачам можливість самим порівняти і зробити висновки.

Враховуючи, що згідно з постановою КМУ №730 Департамент патрульної поліції є межрегіональним територіальним органом поліції, ми спитали і у нього – що і як робиться. Відповідь – до вашої уваги (перепрошуємо за якість, так було отримано).

001

002

003

004

Чи буде продовження – невідомо, бо Головні управління поліції у Житомирській та Чернігівській областях жодних відповідей не надали. Зазвичай це свідчить про те, що нема чого сказати.


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

Рейтинг інституційної спроможності відновлення малих і середніх громад до 150 тис. мешканців на прикладі Дніпропетровської області (пілот)

Кодимська громада розпочала розробку стратегії розвитку

Зимноводівська громада: спільний пошук рішень для розвитку

Будувати спільноту в часи війни: як партисипативний театр змінює громади в Україні

Молодіжні ради отримали компʼютерну техніку та оснащення для роботи

ProjectPro: підтримка Європейського Союзу для українського бізнесу