Електоральні настрої населення за два тижні до виборів

З 29 квітня по 11 травня 2014 року Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів всеукраїнське опитування громадської думки. Методом особистого інтерв'ю опитано 2022 респонденти, що ...

вибори
Електоральні настрої населення за два тижні до виборів

З 29 квітня по 11 травня 2014 року Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів всеукраїнське опитування громадської думки. Методом особистого інтерв’ю опитано 2022 респонденти, що мешкають у 110 населених пунктах усіх областей України (за виключенням АР Крим) за стохастичною вибіркою, репрезентативною для населення України віком від 18 років.

Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0.95 і за дизайн-ефекту 1.5) не перевищує: 3.3% для показників близьких до 50%, 2,8% — для показників близьких до 25%, 2,0% — для показників близьких до 10%, 1,4% — для показників близьких до 5%

Якби президентські вибори відбувалися на два тижні раніше, то з усіх громадян України віком від 18 років -

33,7% проголосували б за Петра Порошенка,
5,9% – за Юлію Тимошенко,
4,1% – за Сергія Тігіпка,
4,0% – за Анатолія Гриценка,
3,3% – за Олега Ляшка,
2,6% – за Михайла Добкіна,
2,4% – за Петра Симоненка,
2,1% – за Ольгу Богомолець,
1,0% – за Олега Тягнибока
за 14 інших кандидатів – загалом 2,4%,
13,0 % – вирішили не брати участь у голосуванні
і 25,4% – не визначилися, за кого голосувати .

Таким чином, якби президентські вибори відбулися на два тижні раніше, а всі, хто не визначився, не прийшли б на вибори, число поданих голосів складало б близько 62% від числа усіх виборців, і серед названих кандидатів голоси розподілилися б наступним чином:

54,7% – за Петра Порошенка,
9,6% – за Юлію Тимошенко,
6,7% – за Сергія Тігіпка,
6,5% – за Анатолія Гриценка,
5,4% – за Олега Ляшка,
4,3% – за Михайла Добкіна,
3,9% – за Петра Симоненка,
3,5% – за Ольгу Богомолець,
1,6% – за Олега Тягнибока.

За такого розподілу голосів потреби у другому турі виборів не було б.

Регіональний розподіл прихильників Петра Порошенка серед усіх громадян України віком від 18 років виглядає наступним чином[1]:

у Західному регіоні – 53%, у Центральному – 41%, у Південному – 25% та у Східному – близько 11%.

Детальніше тут.

Джерело : Київський міжнародний інститут соціології


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Досліджуються потреби бізнесу та наявні механізми його підтримки

На Яворівщині розпочинається проєкт «Шлях до Європи: як різні громади використовують можливості євроінтеграції»

Ветеранські політики компаній: програма “МХП Поруч” серед кращих у національному дослідженні

Доплата сімейним лікарям за обслуговування ветеранів та ветеранок: підтримка медичних працівників для якісної допомоги

Мене чують та слухають: майстерня з форум-театру для жінок “Діалоги під час війни”

Коли комунікація — ключ до змін: півсотні жінок з Кропивницького навчалися адвокатувати свої ідеї