Реєстрація


Експерт розповів голобчанам, як зробити громаду туристично привабливою

Про секрети успішного туристичного потенціалу розповіли активним мешканцям Голобської об’єднаної громади. Експерт із туризму Олександр Коваль поділився знаннями про те, як потрібно робити свою ...

Автор:
mariia.domanska

144
Експерт розповів голобчанам, як зробити громаду туристично привабливою

Про секрети успішного туристичного потенціалу розповіли активним мешканцям Голобської об’єднаної громади.

Експерт із туризму Олександр Коваль поділився знаннями про те, як потрібно робити свою громаду привабливішою. Основа туристичного розвитку – інформація, – починає експерт. Необхідно багато писати про родзинки своєї громади, повідомляти про події, які тут відбуваються, розповідати про те, що тут виготовляєть. Для цього громада повинна зрозуміти, які має переваги і що цікавого для туриста може запропонувати.

«Якщо нічого не робити, то нічого не буде. Якщо зробите логотип міста, бренд, то не думайте, що він буде на себе працювати сам. Ви повинні працювати завжди», – зазначає Олександр Коваль.

Експерт закликав громаду розвивати сільський туризм, який має всі шанси стати хорошою статтею прибутків громади та місцевого бізнесу. Так, він нагадав, що 23 травня 2017 року у Верховній Раді України в першому читанні проголосований законопроект під номером 2232-а, який має “узаконити сільський зелений туризм”.

Документом пропонується внести зміни до ЗУ “Про особисте селянське господарство»:

1) визначити, що “сільський зелений туризм” – це не підприємницька діяльність у галузі туристичної діяльності, здійснювана у сільській місцевості;
2) гарантована державою професійна підготовка та перепідготовка членів особистого селянського господарства у галузі сільського зеленого туризму;
3) членам особистого селянського господарства дозволяється добровільно надавати за плату або безоплатно послуги у галузі сільського зеленого туризму, а саме послуги з розміщення (проживання) не більше ніж на 10 місць, харчування, послуги з організації дозвілля і заходів, пов’язаних з використанням майна особистого селянського господарства, місцевими звичаями і традиціями гостинності.

Аби знати, що рекламувати у громаді, перш за все Олександр Коваль запропонував голобчанам визначити свої переваги та зрозуміти, що тут можна запропонувати туристу.

122

Серед переваг назвали зручне розташування – на трасі Київ-Ягодин, церковна архітектура, агропромисловість.

Учасники тренінгу наголосили на тому, що дуже часто туристи телефонують із питанням про те, чи є ліс, і чи є там, де зупинитися. На жаль, у Голобській громаді немає місць, де б можна було пожити у лісі і відпочити. Тож, учасники тренінгу зрозуміли, що необхідно працювати у цьому напрямку. Втім, наголосили, що є Садиба Вільгів та Георгіївська церква, які є архітектурно та історично привабливими для туристів.

Олександр Коваль запропонував також звернути увагу на наявність людей, які займаються якоюсь майстерністю. Вишивання, плетіння з лози, – назвали учасники тренінгу.

До обговорення активно долучилисьтакож члени Молодіжної ради Голобської громади, спільно із якими були окреслені подальші кроки для збору інформації та створення справді привабливих продуктів для зовнішніх та внутрішніх туристів.

Захід відбувся в межах реалізації проекту «Сприяння реалізації Стратегії розвитку Голобської громади із використанням інструментів громадської участі», що реалізується Волинським Інститутом Права за підтримки програмної ініціативи «Демократична практика» Міжнародного фонду «Відродження».


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Україна відкрила дані про бенефіціарних власників компаній

У липні зафіксовано найбільшу кількість порушень свободи слова та побиттів з початку року – ІМІ

Динаміка децентралізації в Луганській області: підсумки публічної дискусії

На Харківщині підняли питання декларування рентних платежів

6 е-петицій, які вилилися у різні важливі для громад рішення

Віталію Шабуніну загрожує до 5 років ув’язнення?