Допомогти дітям-сиротам і перезапустити брендинг 50 бізнесам: стартував дизайн-марафон

50 українських компаній отримають новий логотип та віжуали для старту рекламних кампаній. Кому проєкт корисний? По-перше, бізнесу, який має в найкоротші сроки адаптувати всі платформи комунікації ...

photo_2022-10-02 19.01.28
Допомогти дітям-сиротам і перезапустити брендинг 50 бізнесам: стартував дизайн-марафон

50 українських компаній отримають новий логотип та віжуали для старту рекламних кампаній. Кому проєкт корисний? По-перше, бізнесу, який має в найкоротші сроки адаптувати всі платформи комунікації українською мовою: логотипи, віжуали, сайти, згідно зі вступу закону про державну мову в дію або потребує швидкого старту без великих бюджетів. По-друге, гроші з цього дизайн-марафону підуть у БФ «Діти Героїв», що опікується дітьми, які втратили батьків під час війни, у тому числі в Маріуполі, Бучі та Чернігові.

1200х630 (3)

Ціль марафону «Схвильовані» — зібрати 500 000 грн донатів і перезапустити брендинг 50 українських бізнесів. Марафон триватиме два місяці, протягом яких учасники отримають: новий логотип, з яким бізнес стане впізнаваним; візуальний гайд, що містить шрифти та кольори; креатив для SMM (один віжуал для соцмереж для старту в рекламі).

Як узяти участь?

  1. Подати заявку на сайті креативної дизайн-агенції Rocketmen
  2. Отримати лист про підтвердження участі та заповнити детальний бриф
  3. Зробити донат на рахунок марафону
  4. Отримати новий логотип та стартові віжуали для рекламних кампаній
  5. Перезапустити свій бізнес із новою силою

«Я сам із Донецька, живу у війні вже довго й навіть не уявляю як малечі в таких обставинах. Саме тому ми змінили назву агенції, перейшли на українську та хочемо підтримати як бізнеси, яким це дається важко, так і дітей, яким потрібна психологічна реабілітація та фінансова підтримка», — зазначає засновник студії Артем.

Компетенції дизайн-агенції Rocketmen довіряють такі бренди, як Roshen, «Ашан», Метінвест, Моршинська, Українська Хокейна Ліга та інші.

photo_2022-10-02 19.01.17

Щодо БФ «Діти Героїв», то зараз фонд опікується понад 800 дітьми, а до кінця року планує 5000 підопічних. Кошти зібрані в дизайн-марафоні будуть витрачені на теплий одяг для малечі, адже більшість лишилась не тільки без батьків, а й домівок, речей та фінансової стабільності.

Подати заявку на участь: тут.

Старт марафону: 3 жовтня

Дата кінця прийому заявок: 3 листопада


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

У Львові відбулась вулична акція «Насильство — не традиція»

«Ба та Ді проти брехні»: медіа ШоТам презентує новий проєкт для старшого покоління

Рік завершується, а робота в третьому секторі ні

Платформа майбутньої професії: В Україні розвиватимуть напрямок профорієнтації підлітків з вразливих категорій населення

Женевська декларація прав дитини 2024

У 4 старостатах Білозерської громади на Херсонщині стартував проєкт з утеплення укриттів для безпечного перебування в холодний період