Чесні новини у час передвиборної брехні

На Громадському радіо немає дороговартісної реклами горілки чи проплачених політиків-популістів, бо ми не хочемо, щоби прибутки затулили головне,що ми робимо професійно – об’єктивну картину дня.Ми ...

Додано:
Liza Kuzmenko

3Y0C2638
Чесні новини у час передвиборної брехні

На Громадському радіо немає дороговартісної реклами горілки чи проплачених політиків-популістів, бо ми не хочемо, щоби прибутки затулили головне,що ми робимо професійно – об’єктивну картину дня.

Ми принципово не торгуємо нашими матеріалами, тому нам необхідна ваша підтримка зараз. Ми розпочали збір коштів на новини на краудфандингу “Спільнокошт”. Зробити внесок!

1) Чому чесні новини особливо важливі, коли наближаються вибори?

Тому що в цей час політики і їхні виборчі штаби намагаються вжити усіх можливих засобів, щоби переконати виборців проголосувати саме за їхнього кандидата. Деякі намагаються обманути людей, або підкупити журналістів, щоби ті вихваляли політиків. На виборах Громадське радіо може розмістити чітко позначену політичну рекламу, але ніколи не подасть заказуху під виглядом роботи своїх журналістів.

2)  Чому “я ні на що не впливаю” – це міф?

Тому що таким чином виграють ті, кого влаштовує, що нічого не міняється. На нашій пасивності вони отримують свій прибуток.

3)  Чому правда не може бути безкоштовною? 

Тому що безкоштовний лише обман. Але його ціну обмануті усвідомлюють надто пізно. Виробництво текстів, радіо чи телепродукту – коштує грошей. Хто за це платить? Олігархи, політики, великий бізнес – усі кому вигідно завуальовано просувати свої інтереси. 

4)  Чому Громадське радіо просить гроші у своїх слухачів?

Громадське радіо само шукає гроші на свою роботу. Ми отримуємо допомогу від благодійних фондів, розпочали продавати рекламу, залучаємо волонтерів, котрі працюють безкоштовно. Але цих коштів не завжди вистачає, тому ми звертаємося до вас.

5)  А як же гроші від реклами?

Ми розпочали невеликі продажі реклами на сайті і на радіо. Але їх мало. Бо ми хотіли, щоби наша аудиторія більше слухала і читала, ніж відволікалася на рекламу. Тим більше, що ми не публікуємо джинси (прихованої реклами), а також категорично проти реклами алкоголю, тютюну чи предметів розкоші.

6)   У вас же має бути власник – чому він не платить?

Власника у нас немає. Наші радіо і сайт належать громадській організації, тобто нам самим. Поки радіо було зовсім маленьке, ми часто вкладали свої гроші. Але тепер, коли ми мовимо на 17 частотах у шести регіонах України, на супутнику і в інтернеті, наших власних грошей на це не вистачить.

7)   Куди пішли гроші від попередніх Спільнокоштів?

Гроші наших доброчинців пішли на виробництво нових програм (зокрема музичних) і підтримку постійних (таких як Громадська і Ранкова хвилі), на закупки обладнання, трансляцію сигналу і його ремонт, а також як внески для конкурсів з отримання частот у нових містах. 

8)   Що мені робити, якщо я хочу допомогти, але в мене немає грошей?

Станьте нашим доброчинцем, а це означає не тільки давати гроші, але й інакше підтримувати. Розкажіть про цей Спільнокошт своїм друзям, напишіть допис у соціальній мережі. Разом ми – сила!


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Конструктивна розмова про болісні виклики і дієві рішення: у Києві відбулася Recovery Media Conference

Центри підтримки та розвитку жінок Запорізької області надали своїм відвідувачкам потужний поштовх до розвитку та самореалізації

Cedos допоможе Сумській громаді в розробці Концепції інтегрованого розвитку

Запущено безкоштовну гарячу лінію юридичної допомоги для ВПО

Лауреати конкурсу «10 років Євромайдану: як європейські цінності визначили шлях України» отримали відзнаки

В Ужгороді пройшов п’ятий воркшоп Women Biz Days 2024 для жінок-підприємиць